فیلم سینمایی جدید ترانه علیدوستی ساخته مانی حقیقی لو رفت! + دانلود

فیلم سینمایی جدید ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده، ساخته مانی حقیقی نیز، بعد از لو رفتن نسخه غیرقانونی برادران لیلا، جنگ جهانی سوم … لو رفت!

در پی لو رفتن و انتشار غیر قانونی بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایرانی، این بار نوبت لو رفتن فیلم جدید مانی حقیقی با بازی ترانه علیدوستی شد. پس از اینکه فیلم “برداران لیلا”، “جنگ جهانی سوم” و “خط فرضی” منتشر شدند، حالا نوبت به فیلم تفریق مانی حقیقی رسیده است که از طریق کانال‌های تلگرامی منتشر شده است.

ترانه علیدوستی در فیلم تفریق نقش اصلی را ایفا می‌کند. نوید محمدزاده نیز دیگر بازیگر نقش اصلی فیلم تفریق مانی حقیقی است. ترانه علیدوستی در فیلم تفریق چه کاراکتری را برعهده دارد؟ همزمان با لو رفتن فیلم جدید مانی حقیقی می‌توانید نسخه با کیفیت آن را دانلود کنید و به تماشای فیلم بپردازید.

نسخه قاچاق فیلم جدید مانی حقیقی در بسیاری از کانال‌های ماهواره‌ای در حال پخش است و می‌توانید آن را از کانال‌های تلگرامی دانلود کنید. برای دانلود  نسخه قاچاق فیلم جدید ترانه علیدوستی می‌توانید به لینک (کانال دانلود فیلم و سریال فیگار) با روشن کردن فیلتر شکن خود مراجعه کنید.

فیلم سینمایی جدید ترانه علیدوستی

  • فیلم سینمایی « تفریق »
  • کارگردان : مانی حقیقی
  • ژانر : درام | رازآلود
  • سال ساخت : 1399
  • سال انتشار : 1402
  • بازیگران فیلم سینمایی تفریق : ترانه علیدوستی در نقش فرزانه، نوید محمدزاده در نقش جلال

کیفیت بالای نسخه قاچاق فیلم جدید مانی حقیقی

کیفیت پایین نسخه قاچاق فیلم جدید ترانه علیدوستی

بازیگران فیلم سینمایی تفریق

نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، اسماعیل پوررضا، فرهام عزیزی، گیلدا ویشکی و با حضور سهیلا رضوی، سعید چنگیزیان، علی باقری، وحید آقاپور و… از بازیگران فیلم تفریق مانی حقیقی هستند.

خلاصه داستان فیلم تفریق

خلاصه داستان فیلم تفریق
خلاصه داستان فیلم تفریق

وقتی فرزانه «ترانه علیدوستی» مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال «نوید محمدزاده» دارد، او را تا ساختمانی نا آشنا تعقیب می‌کند. در آنجا می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند؛ گویی او را می‌شناسند و از خیابان تماشا می‌کند که جلال وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند …!

تیزر فیلم تفریق مانی حقیقی

اگر به حقوق پایبند هستید، می‌توانید تیزر فیلم تفریق مانی حقیقی را در ادامه تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به فیلم سینمایی جدید ترانه علیدوستی چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *