تریلر رسمی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

Wonderful Story Of Henry Sugar از مهم‌ترین فیلم‌‎های جدید وس اندروسون است که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar منتشر شد.

بندیکت کامبربچ و رالف فاینس در این پروژه که یکی از چهار فیلم کوتاهی است که گلچین آثار وس اندرسون را تشکیل می‌دهد و اواخر این ماه در نتفلیکس عرضه می‌شود، بازی می‌کنند. نتفلیکس، چندی پیش به صورت رسمی، تریلر رسمی The Wonderful Story of Henry Sugar را منتشر کرد.

تریلر رسمی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar منتشر شد

این فیلم کوتاه از وس اندرسون، 39 دقیقه دارد. بازیگران فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar بندیکت کامبربچ به عنوان شخصیت اصلی و رالف فاینس در نقش رولد دال هستند و همچنین دیو پاتل، سر بن کینگزلی و ریچارد آیواد دیگر بازیگران این فیلم می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های وس اندرسون

اولین دیدگاه به فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar

اندرسون در مصاحبه اخیر خود با IndieWire گفت که مدت‌هاست می‌خواهد «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» را اقتباس کند و خانواده دال آن را به طور خاص برای او کنار گذاشته‌اند. او گفت:

 من داستان را آغاز کردم؛ اما واقعاً نتوانستم رویکرد را بفهمم. می‌دانستم آنچه در داستان دوست دارم، نوشتن آن، سخنان دال است. من نتوانستم جوابی پیدا کنم و ناگهان پیدا کردم. این یک فیلم داستانی نیست؛ اما زمانی که من آماده انجام این کار شدم، خانواده دال دیگر هیچ حقی نداشتند. آنها کل معامله را به نتفلیکس فروخته بودند.

تاریخ پخش Wonderful Story Of Henry Sugar

تاریخ اکران فیلم Wonderful Story Of Henry Sugar
تاریخ منتشر شدن داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر

نتفلیکس تاریخ پخش فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون را اعلام کرد. این فیلم کوتاه جدید که بر اساس داستان کوتاه Road Dahl به همین نام ساخته شده است، پس از نمایش اول سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز، در روز چهارشنبه، 27 سپتامبر (5 مهر 1402) وارد سرویس استریم خواهد شد.

داستان Wonderful Story Of Henry Sugar

تاریخ اکران فیلم Wonderful Story Of Henry Sugar
تاریخ انتشار Wonderful Story Of Henry Sugar

این فیلم اولین فیلم از یک سری فیلم‌های کوتاه چهار قسمتی است که از داستان‌های کوتاه دال اقتباس شده است، از جمله قو، قش‌گیر و زهر است. یک مرد ثروتمند در مورد یک گورویی که بدون استفاده از چشمانش می‌تواند ببیند، مطلع می‌شود و سپس تصمیم می‌گیرد این مهارت را فرا گیرد تا بتواند در بازی‌های قمار به تقلب بپردازد.

تریلر رسمی The Wonderful Story of Henry Sugar

وس اندرسون اولین اقتباس از رولد دال را با نام Fantastic Mr. Fox در سال 2009 منتشر کرد. جدیدترین فیلم بلند او، شهر سیارک‌ها، اوایل سال جاری به سینماها رفت و موفقیت چشم‌گیری داشت.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar
The Wonderful Story of Henry Sugar

اندرسون همچنین اکران The Wonderful Story of Henry Sugar را با فیلم کوتاه سال 2007 خود، Hotel Chevalier مقایسه کرد که در جشنواره فیلم ونیز نیز نمایش داده شد و از طریق فروشگاه iTunes در دسترس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *