تریلر رسمی سریال The Burning Girls منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، استودیوی پارامونت پیکچرز و سرویس استریم پارامونت+، از سریال جدید خودش، با انتشار تریلر رسمی سریال The Burning Girls  رونمایی کردند.

The Burning Girls یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که بر اساس رمانی به همین نام اثر سی جی تودور، اقتباس شده توسط هانس روزنفلد و کامیلا اهلگرن ساخته شده است. این فیلم توسط Buccaneer Media برای Paramount+ ساخته شده و سامانتا مورتون و روبی استوکس در آن حضور دارند.

تریلر رسمی سریال The Burning Girls منتشر شد

Deadline گزارش می‌دهد که Paramount+ بازیگران سریال آینده‌شان The Burning Girls را اعلام کرده و حالا با انتشار تریلر سریال The Burning Girls نشان داد که این سریال آماده پخش خواهد بود. در این درام که بر اساس رمانی به همین نام CJ Tudor 2021 ساخته شده است، سامانتا مورتون، نامزد دوبار جایزه اسکار و روبی استوکس، ستاره بریجرتون، ایفای نقش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

نویسنده کتاب سی جی تودور در رسانه‌های اجتماعی پستی به انتشار گذاشت و اعلام کرد که نمی‌توانند بیشتر از این خوشحال باشد و منتظر باشد تا که این بازیگران خارق العاده کتابش را زنده کنند.

داستان سریال دختران سوزان

تریلر رسمی سریال The Burning Girls
داستان سریال دختران سوزان

یک کشیش و دخترش به دنبال یک فقدان ناگهانی به روستای چپل کرافت می‌رسند و به دنبال شروعی جدید هستند. با این حال، روستای خواب آلود ممکن است رازهایی برای خود داشته باشد.

تاریخ انتشار The Burning Girls

تریلر رسمی سریال The Burning Girls
تاریخ انتشار The Burning Girls

گزارش شده است که فیلمبرداری اصلی این مجموعه در سپتامبر 2022 آغاز شده است. در نوامبر 2022 فیلمبرداری لوکیشن توسط رسانه‌های محلی در دهکده باکینگهامشر در استوکنچرچ لوئیس، با فیلمبرداری در مرکز اجتماعی استوکن چرچ و در The Common گزارش شد.

تهیه کنندگان Buccaneer Media فاش کرده‌اند که این نمایش در مرحله پس از تولید است و آنها انتظار دارند که تا نوامبر سال 2023 در دسترس باشد.

تریلر سریال The Burning Girls

در سپتامبر 2022، سامانتا مورتون و روبی استوکس به عنوان بازیگر معرفی شدند. کنراد خان، روپرت گریوز، الودی گریس اورکین، جانی دی، دیوید داوسون، پل بردلی، جین لاپوتر، جک راث، مولی هولدر، صفیا اوکلی گرین، بت کوردینگ و جان مک‌میلیان در آن ماه به آنها ملحق شدند.

کلام آخر

تریلر سریال The Burning Girls
The Burning Girls

این مجموعه یکی از اولین سریال‌های Paramount+ UK خواهد بود که توسط سباستین کاردول، معاون مدیر ارشد محتوای بریتانیا در پارامونت، در اپریل 2022 قبل از راه‌اندازی سرویس پخش آن در بریتانیا در تابستان 2022، مجاز شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر سریال The Burning Girls چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *