جزئیاتی از فیلم مرد عنکبوتی 4 ؛ هر چیزی که از قسمت بعدی مرد عنکبوتی می دانیم

مارول ساخت سه گانه بعدی مرد عنکبوتی را تایید کرد و طرفداران مشتاق هستند تا ببینند چه خواهد شد. در ادامه به جزئیاتی از فیلم مرد عنکبوتی 4 می‌پردازیم.

در حالی که هنوز به طور رسمی فیلم مرد عنکبوتی 4 معرفی نشده است، مطمئن هستیم که در دنیای فیلم های کمیک وجود خواهد داشت. مرد عنکبوتی تام هالند در اولین سه گانه MCU، مورد توجه مخاطبین مارول قرار گرفت. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست درها را برای داستان سرایی این شخصیت در MCU باز کرد، اما طرفداران باید انتظار سرگرمی بیشتری را در دنباله آینده داشته باشند. بنابراین، در این مطلب چیزهایی که باید در مورد مرد عنکبوتی 4 MCU بدانید وجود دارد.

جزئیاتی از فیلم مرد عنکبوتی 4

جزئیات فیلم Spiderman 4

هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص نشده است، اما تقریباً مطمئنیم که زمان دوری نیست. گزارش ژوئن 2023 از Deadline اولین نکات را نشان داد که سونی از دو تاریخ برای پروژه‌های اعلام نشده در 8 نوامبر 2024 و 27 ژوئن 2025 رونمایی کرد. در حالی که انتظار می‌رود فیلم Venom 3 در نوامبر 2024 اکران شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که Spider-Man 4 در ژوئن 2025 به سینماها بیاید. البته، همه چیز می تواند تغییر کند، با این حال، اعتصابات نویسندگان و بازیگران همه چیز را در هالیوود متزلزل می‌کند.

جزئیات فیلم Spiderman 4

جزئیاتی از فیلم مرد عنکبوتی 4
جزئیاتی از فیلم مرد عنکبوتی 4

بازیگران ذفیلم مرد عنکبوتی 4

تام هالند چندی پیش تایید کرده بود که برای ایفای نقش مرد عنکبوتی در سه گانه بعدی بازمی‌گردد. بازگشت تام هالند به مرد عنکبوتی 4 تایید شده است، زیرا پیتر پارکر او پس از حذف خود از ذهن عزیزانش و بقیه جهان در پایان فیلم راهی به خانه نیست با یک زندگی ناشناس روبرو شد. احتمال بازگشت زندایا در نقش میشل جونز و جیکوب باتالون در نقش ند لیز وجود دارد، اما به طور رسمی تایید نشده است.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *