پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن منتشر شد !

سریال واندا ویژن اولین سریال دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس است که اخیراً پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن منتشر شد.

واندا ویژن یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط زک شفر برای سرویس استریم دیزنی + ساخته شده است که بر اساس کمیک‌های مارول با شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شد. این اولین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید شد و تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد و پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) روایت می‌شود.

این فیلم واندا ماکسیموف و ویژن را دنبال می‌کند که آن‌ها در شهر وست‌ویو، نیوجرسی، در یک شهر حومه‌ای زندگی می‌کنند، تا زمانی که واقعیت آن‌ها در دهه‌های مختلف ادای احترام کمدی و تلویزیونی آغاز می‌شود. شفر به عنوان نویسنده اصلی این سریال که توسط مت شکمن کارگردانی شده بود، خدمت کرد.

بیشتر بخوانید:

18 ساعت کار گروه جلوه‌های ویژه در فرآیند تولید سریال “وانداویژن”

پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن

پوستر دیده نشده از واندا ویژن

الیزابت اولسن و پل بتانی نقش‌های مربوطه خود را به عنوان واندا و ویژن در این مجموعه ایفا می‌کنند و دبرا جو روپ، فرد ملامد، کاترین هان، تیونا پریس، رندال پارک، کت دنینگز و ایوان پیترز نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. تا سپتامبر 2018، مارول استودیو در حال توسعه تعدادی سریال محدود برای دیزنی + بود که بر روی شخصیت‌های مکمل فیلم‌های MCU مانند واندا و ویژن متمرکز بود و اولسن و بتانی برای نقش‌های خود بازگشتند.

شفر در ژانویه 2019 استخدام شد و سریال رسماً در آوریل معرفی گردید. تولید از دکورها، لباس‌ها و جلوه‌های مناسب دوران برای بازآفرینی سبک‌های کمدی متفاوتی که سریال به آن ادای احترام می‌کند، استفاده کرد. فیلمبرداری در نوامبر 2019 در آتلانتا، جورجیا آغاز شد، قبل از اینکه تولید در مارس 2020 به دلیل همه‌گیری COVID-19 متوقف شود. تولید در سپتامبر 2020 در لس آنجلس ادامه یافت و در نوامبر همان سال به پایان رسید.

پوستر جدید سریال واندا ویژن

در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال واندا ویژن را مشاهده نمایید:

پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن
پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن

پوستر دیده نشده از واندا ویژن

واندا ویژن با دو قسمت اول خود در 15 ژانویه 2021 به نمایش درآمد و طی 9 قسمت به انتشار رسید. این اولین سری و آغاز فاز چهار MCU بود. این سریال به خاطر ادای احترامش به کمدی‌های گذشته و بازی بازیگرانش، به ویژه بازیگران اولسن، بتانی و هان، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اگرچه انتقاداتی برای قسمت آخر آن وجود داشت.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *