18 ساعت کار گروه جلوه‌های ویژه در فرآیند تولید سریال “وانداویژن”

گروه جلوه‌های ویژه روزی ۱۸ ساعت در فرآیند تولید سریال “وانداویژن” به عنوان بخشی از تیم مارول همکاری کرده‌اند.

عضو سابق گروه جلوه‌های ویژه در سریال “وانداویژن” اظهار می‌کند که اعضای گروه “روزی ۱۸ ساعت” برای تحویل به موقع پروژه، در روز کار کرده‌اند.

18 ساعت کار گروه جلوه‌های ویژه در فرآیند تولید سریال “وانداویژن”

گزارش‌ها در هفته گذشته نشان داده‌اند که متخصصان جلوه‌های ویژه در استودیوی مارول به توافق رسیده‌اند که به عضویت اتحادیه بین‌المللی متخصصین فنی سینما و تئاتر (IATSE) بپیوندند. پس از اعلام این توافق، بسیاری از هنرمندان و تکنسین‌های بخش جلوه‌های ویژه در مصاحبه‌ها توضیح داده‌اند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند.

مارک پچ، یکی از این هنرمندان و سابقه همکاری در ساخت سریال “وانداویژن” را دارد و در گفتگو با “آی‌جی‌ان” (IGN) اظهار می‌کند ک:

افزایش تعداد پروژه‌های مارول در فاز چهارم “دنیای سینمایی مارول” فشار زیادی بر او و همکارانش ایجاد کرده است.

پچ توضیح می‌دهد:

وقتی در حال کار بر روی سریال ‘وانداویژن’ بودم، به ما گفته شد که ‘تا سه ماه آینده مرخصی نخواهید داشت مگر اینکه اپیزود دهم را تحویل دهید.’ در آن زمان، ما روزی ۱۸ ساعت کار می‌کردیم. من فکر کردم: ‘چطور می‌توانیم این را تحمل کنیم؟

وی افزود:

وقتی شما یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای را اساساً به یک سریال ۱۰ ساعته تبدیل می‌کنید، حجم کار در همان بازه زمانی یا حتی بیشتر از آن، ۱۰ برابر می‌شود. از زمان شروع شیوع ویروس کرونا و روند رو به افزایش استفاده از پلتفرم‌های استریمینگ، ما شاهد بودیم که میزان تقاضا برای مارول به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این باعث شده است که وقت و سلامت جسمانی و روانی ما به حدود بالایی برسد.

در ماه ژانویه، برخی از متخصصان جلوه‌های ویژه به استودیوی مارول به عنوان “زورگوی” بزرگترین صنعت فیلمسازی اشاره کرده بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *