سریال The Idol تنها پس از یک فصل توسط HBO کنسل شد! +[جزئیات]

خبر کنسل شدن سریال The Idol توسط HBO ساعاتی قبل در رسانه Entertainment Weekly منتشر شد و طرفداران این سریال را شوکه کرد.

The Idol” یک سریال درام است که به دلیل مشارکت فردیت شاخص در ساخت آن، در لیست انتظار بسیاری از طرفداران سریال قرار داشت. این اثر توسط سم لوینسون تولید شده است که با سریال “Euphoria” هم شهرت دارد. در ادامه مطلب با خبر سریال The Idol HBO همراه ما بمانید.

کنسل شدن سریال The Idol توسط HBO

لغو شدن سریال The Idol توسط HBO

به گزارش منابع خبری:

خواننده معروف و مشهور کانادایی، د ویکند، نه تنها یکی از بازیگران اصلی بوده، بلکه به عنوان تهیه کننده در تولید نیز نقش داشته است. همچنین نباید فراموش کرد که لیلی رز دپ نقش اصلی زن را بازی می‌کند و همانطور که از نامش پیداست، او دختر جانی دپ است.

رسانه Entertainment Weekly در گزارشی اختصاصی که ساعاتی قبل منتشر کرده است، اعلام کرد که سریال “آیدل” پس از پخش تنها یک فصل به پایان رسیده است. این اتفاق در حالی رخ داد که این اثر با جذب بیش از ۷ میلیون بیننده از طریق پلتفرم HBO Max، به یکی از محبوبترین سریال‌های این سرویس پخش در تابستان تبدیل شده بود.

کنسل شدن سریال The Idol توسط HBO
کنسل شدن سریال The Idol توسط HBO

لغو سریال The Idol

همچنین HBO در یک اطلاعیه‌ای گفت:

The Idol یکی از محصولات حساس و مورد توجه HBO بوده و ما بابت بازخوردهای مثبتی که از طرف مخاطبان دریافت کرده‌ایم، خوشحال هستیم. پس از بررسی‌های متعدد، شبکه HBO و خالقان سریال به این نتیجه رسیده‌اند که فصل دوم را تولید نکنند. ما از خالقان، بازیگران و تمام افرادی که در ساخت این اثر شگفت‌انگیز مشارکت داشتند، سپاسگزاریم.

سریال “ The Idol” درباره یک خواننده است که می‌خواهد مجدداً به عنوان جذاب‌ترین ستاره موسیقی پاپ شناخته شود. در این راستا، او با صاحب یک باشگاه شبانه به نام تدروس رابطه عاشقانه‌ای برقرار می‌کند. این اثر با بازخوردهای منفی از سوی کارشناسان مواجه شد، زیرا آن‌ها معتقد بودند که سریال HBO نه تنها کسل کننده است، بلکه بدون دلیل خاصی، محتوای بزرگسالانه زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *