واکنش لوپیتا نیونگو به سالگرد مرگ چادویک بوزمن !

چادویک بوزمن یکی از بازیگران سینمای مارول بود که نقش پلنگ سیاه را ایفا می‌کرد و اخیراً واکنش لوپیتا نیونگو به سالگرد مرگ چادویک بوزمن را شاهد هستیم.

سه سال پس از مرگ ناگهانی چادویک بوسمن، لوپیتا نیونگو به همبازی خود در فیلم “پلنگ سیاه” احترام گذاشت. نیونگو، که در نقش جاسوس ناکیا به همراه بوزمن در نقش پادشاه تچالا بازی کرد، او عکسی از این بازیگر فقید از سال 2018 را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از سکانس حذف شده فیلم پلنگ سیاه 2

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

واکنش لوپیتا نیونگو به سالگرد مرگ چادویک بوزمن

ادای احترام لوپیتا نیونگو به چادویک بوزمن

علاوه بر بازی در فیلم “پلنگ سیاه”، بوسمن با بازی در نقش‌های تاریخی، از جمله جکی رابینسون در فیلم “42”، جیمز براون در فیلم “به خلاف” و تورگود مارشال در فیلم “مارشال”، شهرتی کسب کرد.

پست لوپیتا نیونگو برای سالگرد چادویک بوزمن

در ادامه می‌توانید عکس و متن پست لوپیتا نیونگو برای سالگرد چادویک بوزمن را مشاهده نمایید:

واکنش لوپیتا نیونگو به سالگرد مرگ چادویک بوزمن
واکنش لوپیتا نیونگو به سالگرد مرگ چادویک بوزمن

او نوشت:

سه سال پیش امروز، در خبر مرگ چادویک بوسمن دردی منحصربه‌فرد را تجربه کردم. ابهام به اندازه‌ای عمیق بود که ماه‌ها طول کشید تا به احساس شادی دوباره اعتماد کنم.

او افزود:

مرگ سخت است برای درک، شاید حتی سخت‌تر برای پذیرش. اما عشقی که از زندگی او به وجود آمد، هر سال در هر سالگردی که به یاد غیبت او است، ما را ناراحت خواهد کرد. چادویک ممکن است دیگر در عکس‌های ما نباشد، اما همیشه در قلب ما خواهد بود.

ادای احترام لوپیتا نیونگو به چادویک بوزمن

وی در سال 2016 به سرطان مبتلا شد اما تا لحظه مرگش در سال 2020 در سن 43 سالگی به کار خود ادامه داد. آخرین حضور فیلمی وی در فیلم‌های “پنج خون” و “بند مشکی می رینی” بود که نامزدی او را برای بهترین بازیگر در اکادمی نامزدهای اسکار به ارمغان آورد. وی همچنین توانست نسخه جایگزینی از تچالا را در انیمیشن “چه می‌شد اگر…” به صدا درآورد که به او جایزه امی بعد از مرگ برای بهترین اجرای صدای کاراکتر در حالت خاص به دست آورد.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *