شکستن رکورد فروش بلیط انتقام جویان توسط تور تیلور سوئیفت !

اخیراً خبری تحت عنوان شکستن رکورد فروش بلیط انتقام جویان توسط تور تیلور سوئیفت منتشر شد که نشان می‌دهد تلیور سوئیفت انتقام جویان را پشت سر گذاشت.

یک رکورد توسط جواهر دنیای سینمایی مارول، فیلم Avengers: Endgame، به تازگی توسط یک رقیب شوکه کننده، تور تیلور سوئیفت شکسته شد. سوئیفت در حال حاضر پرطرفدارترین بلیط در جهان را دارد که در تور Eras خود حرکت می‌کند، که قرار است از مارس 2023 تا نوامبر 2024 اجرا شود و 146 کنسرت جداگانه در 36 مکان شگفت انگیز در سراسر جهان برگزار خواهد کرد. طبق گزارش CNBC، این تور در مسیری است که از یک میلیارد دلار فروش بلیت عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تیلور سوئیفت در نقش Dazzler در Deadpool 3 ظاهر خواهد شد

شکستن رکورد فروش بلیط انتقام جویان توسط تور تیلور سوئیفت

رکورد شکنی تور تیلور سوئیفت

در 31 آگوست، تیلور سویفت، هنرمند موسیقی برنده جایزه گرمی اعلام کرد که کنسرت تور Eras او به عنوان یک فیلم سینمایی نمایشی با عنوان تیلور سویفت ارائه خواهد شد. تور Eras، به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا از کنسرت سه ساعته او روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند.

تیلور سوئیفت گفت:

تور Eras پرمعناترین و الکتریکی ترین تجربه زندگی من تاکنون بوده است و من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که به زودی روی پرده بزرگ می‌آید. از 13 اکتبر می‌توانید فیلم کنسرت را مشاهده کنید. در سینماهای آمریکای شمالی! بلیت‌ها اکنون در وب سایت‌ها فروخته می‌شوند.

زدن رکورد بیلت فروشی انتقام جویان توسط تیلور سوئیفت

شکستن رکورد فروش بلیط انتقام جویان توسط تور تیلور سوئیفت
شکستن رکورد فروش بلیط انتقام جویان توسط تور تیلور سوئیفت

رکورد شکنی تور تیلور سوئیفت

این فیلم در سینماها نمایش داده می‌شود و از 13 اکتبر به سینماهای سراسر ایالات متحده می‌آید. مت بلونی، یکی از افراد داخلی فیلم نیز در خبرنامه Puck News به اشتراک گذاشت که پس از این اعلام، پیش‌فروش بلیت‌های فیلم تور Eras به فروش 30 میلیون دلاری برای این سه سینمای زنجیره‌ای رسید. برای چشم‌انداز، این عدد رکورد پیش‌فروش AMC را شکست که قبلاً متعلق به Avengers: Endgame استودیو مارول بود.

فیلم Avengers: Endgame برای مدت کوتاهی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد، اگرچه با اکران مجدد فیلم آواتار در سینماها در سال 2021، فیلم آواتار جیمز کامرون از آن سبقت گرفت. این تور حتی فیلم The Exorcist: Believer از Blumhouse Production را مجبور کرد تا تاریخ اکران خود را یک هفته افزایش دهد و اکنون در تاریخ 6 اکتبر اکران شود تا از حضور فیلم سوئیفت به عنوان رقیب مستقیم جلوگیری شود.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *