تریلر رسمی سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Monarch: Legacy of Monsters از مهم‌ترین سریال‌های سال 2023 شبکه TV+ است. چندی پیش تریلر رسمی سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شد.

«Monarch: Legacy of Monsters» یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط «کریس بلک» ساخته شده و بر اساس فیلم «گودزیلا» از استودیوی توهو پیش می‌رود. شبکه رسمی تیوی پلاس، چندی پیش تریلر سریال Monarch منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های گودزیلا

تریلر رسمی سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شد

«مت شاکمن»، «جوبی هارولد» و «توری تونل»، تهیه‌کنندگان اجرایی، پس از نمایش تریلر میراث هیولاها ، هیجان خود را از به دست آوردن فرصتی برای ساخت یک داستان بر اساس «Monsterverse» ابراز کردند. آن‌ها در بیانیه‌ای، گفتند:

در چند سال گذشته، ما احساس خوشبختی می‌کنیم که توانستیم روی نمایشی کار کنیم که به ما اجازه داد تا دامنه و اسطوره هیولای لجندری را بپذیریم.

آن‌ها افزودند:

از طریق 10 ساعت تلویزیون شخصیت محور، برنامه ما این سوال را بررسی می‌کند که هیولاهای واقعی در دنیای همزیستی با تایتان‌ها چه کسانی هستند.

در ژوئن 2022، «آنا ساوای»، «رن واتابه»، «کیرسی کلمونز»، «جو تیپت» و «الیزا لاسوفسکی» برای بازی در این سریال انتخاب شدند. در سپتامبر همان سال، «آندرس هولم» نیز به بازیگران پیوست و در عین حال عنوان نمایش را نیز فاش کرد.

«کرت راسل»، «وایات راسل»، «آنا ساوای»، «کیرسی کلمونز»، «رن واتابه»، «ماری یاماموتو»، «آندرس هولم»، «جو تیپت» و «الیزا لاسوفسکی» از بازیگران این سریال هستند.

داستان Monarch: Legacy of Monsters

این مجموعه ده قسمتی بر اساس هیولای گودزیلا ساخته شده است. داستان سریال، دو خواهر و برادر را که در حال بازبینی گذشته هستند را نشان می‌دهد. آن‌ها سعی می‌کنند حقیقت پشت یک سازمان مخفی و دنیایی از هیولاها را کشف کنند.

تاریخ انتشار سریال Monarch: Legacy of Monsters

این سریال که برای پخش در سرویس استریم «Apple TV+» آماده پخش است، ششمین قسمت و دومین مجموعه تلویزیونی در مجموعه «MonsterVerse» محسوب می‌شود. تولید این سریال توسط «Legendary Television»، «Safehouse Pictures» و «Toho Co., Ltd» انجام شده و قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) منتشر شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *