تریلر رسمی فیلم Impuratus منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Impuratus، عنوان جدیدترین اثر معمایی و جنایی سال 2023 است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم Impuratus توسط شرکت سازنده فیلم منتشر شد.

چندی پیش، فیلم جدیدی تحت عنوان Impuratus معرفی شد. این فیلم کارآگاهی، که نقش اصلی او را تام سایزمور بازی می‌کند، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ماه اکتبر می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی Impuratus منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم Impuratus منتشر شد

فیلم Impuratus، یک فیلم معمایی، کارآگاهی و ترسناک ماوراءالطبیعه است که توسط مایک یورینکو در سال 2023 کارگردانی شد. بودجه این فیلم توسط شرکت تازه تأسیس Thundersmoke تأمین شده و از بازیگران آن، می‌توان از تام سایزمور، جودی کویگلی، لو تمپل، رابرت میانو، سیلویا اسپروس و آیرن دلاماتر نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی معمایی کاراگاهی + 2023

بهترین فیلم های ترسناک 2023

این فیلم، چندی پیش برای منتقدان به انتشار رسید و پس از آن، تریلر فیلم نجس برای عموم مردم منتشر شد. در این تریلر، تاریخ پخش و اکران رسمی فیلم نیز به انتشار رسید.

خلاصه داستان Impuratus

تریلر رسمی فیلم Impuratus

یک کارآگاه پلیس با نام کلایتون داگلاس، برای شنیدن اعترافات ظالمانه یک کهنه سرباز مرموز که در بستر مرگ است، به بیمارستانی دورافتاده احضار می‌شود و او مجبور است تا اعترافات عجیبی از او بگیرد. با ارائه کمک‌های یک راهبه به اسم خواهر رز، کلایتون در زمان کشف حقیقت هولناکی که در پشت داشته‌های سرباز وجود دارد، پی می‌برد.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Impuratus

تریلر رسمی فیلم Impuratus

Impuratus توسط مایک یورینکو، فیلمساز مستقل آمریکایی و کارگردان فیلم معروف Fading نوشته و کارگردانی شده است. استودیو گراویتاس، از تاریخ 10 اکتبر 2023 (18 مهر 1402) در پاییز امسال، اکران فیلم Impuratus را آغاز خواهد کرد.

تریلر رسمی Impuratus

فیلمبرداری این فیلم توسط مارک دیوید و وظیفه ساخت موسیقی متن آن را پت ویلسون بر عهده داشت. همچنین مدت زمان این فیلم، 134 دقیقه است.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Impuratus

از آنجایی که حق پخش این فیلم توسط یک کمپانی تازه تأسیس انجام می‌شود و همچنین فیلم بسیار بودجه کمی را صرف بازاریابی و تبلیغ انجام داده، انتظار زیادی از فروش آن در ایالات متحده نمی‌رود؛ اما این فیلم می‌تواند یک فیلم معمایی با عناصر ترسناک جذابی باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Impuratus چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *