تریلر رسمی فصل 5 سریال Fargo منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

«Fargo»، یکی از بهترین سریال‌های آنتولوژی، معمایی تاریخ است. چندی پیش، شبکه FX از تریلر رسمی فصل 5 سریال Fargo رونمایی کرد.

پس از مدت‌ها انتظار، سریال پرطرفدار فارگو از شبکه FX، قرار است با فصل پنجم خود که داستانی کاملاً جدید دارد، بازگردد. از بازیگران این سریال، می‌توان به «جان هام»، «جنیفر جیسون لی»، «جونو تمپل»، «نوآه هاولی»، «جوئی کری»، «لامورن موریس»، «ریچا مورجانی»، «جسی پلمونس»، «جسیکا پولی» و «سم اسپرول» نام برد.


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


تریلر رسمی فصل 5 سریال Fargo منتشر شد

فصل پنجم مجموعه فارگو، با استفاده از ارجاعات مختلف به فیلم‌های برادران کوئن، تحت تأثیر آثار آنها قرار گرفته است. از روایت و لحن تا شخصیت‌پردازی و کار دوربین، آثار برادران کوئن به شدت در این مجموعه حضور دارند. این مجموعه به طور کلی به ادای احترامی به برادران کوئن می‌پردازد.

این مجموعه تا به حال چهار فصل و 41 قسمت داشته است و به عنوان یک سریال جنایی نوآر، به یکی از بهترین‌ها در این ژانر تبدیل شده است. شبکه FX تیزر فصل 5 Fargo را چندی پیش به انتشار رساند.

خلاصه داستان فصل 5 Fargo

فصل پنجم سریال فارگو، در همان دنیای تخیلی خود جریان دارد. در این فصل، زندگی و جنایات شخصیت‌های جذاب، در دهه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. این فصل درباره جان هام، فردی است که تلاش می‌کند به دنبال یک فرد خانه‌دار به ظاهر معمولی بگردد. او سر راهش با چالش‌های عجیبی روبرو می‌شود.

تاریخ انتشار فصل 5 فارگو

تولید فصل 5 سریال Fargo بلافاصله پس از اعلام تمدید، در اکتبر 2022، در کلگری، آغاز شد. این سریال قرار است در تاریخ 21 نوامبر 2023 (30 آبان 1402) منتشر شود. این سریال، دو قسمت ابتدایی خود را در یک روز پخش می‌کند.

تیزر فصل پنجم سریال Fargo

فصل پنجم Fargo به صورت هفتگی از FX پخش می‌شود و قسمت‌های جدید آن روز بعد برای پخش در Hulu در دسترس خواهند بود. با توجه به صفحه سریال در وبسایت IMDb این فصل از سریال فارگو نیز، 10 قسمت دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فصل 5 سریال Fargo چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *