تریلر رسمی فیلم Fingernails منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Fingernails، یکی از جدیدترین آثار علمی تخیلی و فانتزی سال 2023 است که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Fingernails به انتشار رسید.

در سال های اخیر، جسی باکلی به چهره‌ای آشنا برای طرفداران سینمای آوانگارد تبدیل شده است. در سال 2020، باکلی در فیلم جنایی چارلی کافمن که I’m Thinking of Ending Things نام داشت، ظاهر شد. حالا چندی پیش، تریلر فیلم Fingernails به انتشار رسید که فیلم جدید جسی باکلی را نشان می‌دهد.

تریلر رسمی فیلم Fingernails منتشر شد

“Fingernails” یک فیلم علمی تخیلی و عاشقانه آمریکایی است. این فیلم در سال 2023 اکران می‌شود. کارگردان و نویسنده این اثر، کریستوس نیکو است. در این فیلم جسی باکلی، ریز احمد، جرمی آلن وایت و لوک ویلسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

فیلمبرداری اصلی فیلم Fingernails، در تورنتو و همیلتون، در اواخر اکتبر 2022 آغاز شد و در دسامبر همان سال به پایان رسید. چندی پیش، اپل تیوی پلاس، تریلر Fingernails را منتشر کرد.

خلاصه داستان Fingernails

تریلر رسمی فیلم Fingernails

Finger Nails، یک فیلم علمی تخیلی درام است که به بررسی “تجربه مدرن عاشق شدن”، در دوره‌ای می‌پردازد که عشق، به مفهومی پیچیده و گریزان تبدیل شده است. در این فیلم، یک زن به کار در یک موسسه می‌پردازد که در آن سعی می‌شود تشخیص داده شود که آیا عشق و رابطه در یک زوج واقعی است یا خیر.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Fingernails

تریلر رسمی فیلم Fingernails

فیلم “Fingernails” قرار است در تاریخ 31 اکتبر 2023 در جشنواره فیلم تلوراید برگزار شود. پس از آن، این فیلم در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) به صورت محدود در سینماها منتشر خواهد شد.

تریلر فیلم Fingernails

Fingernails توسط Christos Nikou کارگردانی شده است. پس از اینکه این فیلم اکران محدود خود را در سینماها انجام داد، در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402)، در سرویس استریم Apple TV+ منتشر خواهد شد.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Fingernails

خبر تولید فیلم Fingernails، به صورت رسمی در ژانویه 2021 اعلام شد و ددلاین در آن تاریخ گزارش داد که که کری مولیگان در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. مولیگان با تماشای فیلم قبلی نیکو یعنی سیب‌ها به پروژه پیوست و تحت تأثیر قرار گرفت. در ماه مه سال 2022، جسی باکلی و ریز احمد به بازیگران پیوستند و باکلی جایگزین مولیگان شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Fingernails چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *