ساخت فیلم بیوگرافی آدری هپبورن لغو شد

چند هفته‌ای است که خبر ساخت فیلم بیوگرافی آدری هپبورن به گوش می‌رسد. اما چندی پیش، لوکا گوادانینو در نشستی که با خبرنگاران در «BFI» داشت اعلام کرد که ساخت فیلم بیوگرافی آدری هپبورن لغو شده است.

زمستان سال گذشته، «رونی مارا»، بازیگر معروف هالیوودی، در پادکست «Rain Phoenix» اعلام کرد که ساخت فیلم زندگینامه آدری هپبورن توسط لوکا گوادانینو در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های بیوگرافی تاریخ سینمای جهان + [2023]

ساخت فیلم بیوگرافی آدری هپبورن لغو شد

لوکا گوادانینو در جلسه پرسش و پاسخ جشنواره فیلم «BFI» لندن اعلام کرد که این پروژه به طور کامل متوقف شده است. این فیلمساز ایتالیایی توضیحات بیشتری درباره دلایل این اتفاق نداد. یکی از دلایلی که امکان دارد لوکا گوادانینو از ساخت این فیلم صرف نظر کرده باشد، تعداد پروژه‌های بالایی است که این کارگردان تا دو سال آینده در اختیار دارد.

فیلم بیوگرافی آدری هیپورن

گوادانینو اعلام کرد که لغو ساخت فیلم آدری هپبورن ، هیچ تأثیری روی پروژه‌های دیگر او نخواهد داشت. این کارگردان در کل شش پروژه سینمایی در دست ساخت دارد. فیلم «Challengers» با حضور زندیا، نخستین فیلم معرفی شده او است که قرار بود در جشنواره فیلم ونیز امسال اکران شود؛ اما به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان، به سال 2024 موکول شد.

او همچنین تولید فیلم «Queer» با حضور دنیل کریگ را به تازگی به پایان رسانده است و همچنین قصد دارد فیلم «Scarface» را بازسازی کند. پروژه‌های دیگر او شامل سریال تلویزیونی بر اساس رمان «The Shards» اثر برت ایستون الیس، دنباله‌ای برای فیلم «Call Me By Your Name» با حضور تیموتی شالامی و آرمی همر، و اقتباس جدیدی از «The Lord of the Flies»، برای برادران وارنر است.

بیشتر بخوانید:

منبع: worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *