همنواز

نخستین تصاویر انجلینا جولی در فیلم ماریا ؛ جولی در نقش اسطوره اپرا!

روز گذشته، رسانه ورایتی نخستین تصاویر انجلینا جولی در فیلم ماریا را به انتشار رساند. آنجلینا جولی در این فیلم نقش اسطوره اپرا را بازی می‌کند.

آنجلینا جولی در فیلم «Maria» که توسط «پابلو لارائین» (Pablo Larraín) کارگردانی شده است، نقش «ماریا کالاس» (Maria Callas)، اسطوره اُپرا را ایفا می‌کند. فیلمبرداری این پروژه، تا هشت هفته دیگر در شهرهای پاریس، بوداپست و میلان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

نخستین تصاویر انجلینا جولی در فیلم ماریا

فیلمنامه این فیلم توسط استیون نایت، نویسنده سریال «پیکی بلایندرز» که پیش از این در فیلم‌های «اسپنسر» (Spencer) و «جکی» (Jackie) با «Pablo Larraín» همکاری کرده بود، نوشته شده است. آنجلینا جولی در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند. رسانه ورایتی چندی پیش عکس های آنجلینا جولی در فیلم Maria را منتشر کرد.

نخستین تصاویر انجلینا جولی در فیلم ماریا

لارائین پیش‌تر در جشنواره ونیز اعلام کرده بود که توانسته مجوز فیلمبرداری را در طول اعتصاب بازیگران هالیوود به‌دست آورد و این فیلم به صورت کاملاً مستقل در اروپا تولید می‌شود و مشکلی برای تولید آن پیش نخواهد آمد. فیلم «Maria» یکی از فیلم‌هایی است که اتحادیه بازیگران مجوز فیلمبرداری آن را صادر کرد.

آنجلینا جولی پیش از انتشار نخستین تصاویرش در فضای مجازی اظهار داشت:

من مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می‌گیرم. تمام تلاشم را برای موفقیت در این چالش خواهم کرد. پابلو لارائین این فیلم را کارگردانی کرده است و من مدت‌هاست که او را تحسین می‌کنم.

در این تصاویر، نشان داده می‌شود که لباس‌های جولی، بر اساس لباس‌های واقعی ماریا طراحی شده‌اند. این لباس‌ها از مجموعه آرشیو «Massimo Cantini Parrini»، که شامل لباس‌های خز قدیمی است، الهام گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *