غیر رسمی: فصل دوم سریال Moon Knight ساخته نمی‌شود

کارگردان سریال پرطرفدار کمپانی مارول، “محمد دیاب”، طی یک مصاحبه اختصاصی با روزنامه اسکرین‌رنت اعلام کرد که فصل دوم سریال Moon Knight ساخته نمی‌شود.

آینده سریال “Moon Knight” در “MCU”، از همان ایتدا نامشخص بود و نظرات جدید کارگردان سریال، “محمد دیاب” در مصاحبه اختصاصی‌اش در اسکرین‌رنت نشان می‌دهد که فصل 2 سریال شوالیه ماه شاید هیچوقت ساخته نشود.

بیشتر بخوانید: نقد سریال Moon Knight

فصل دوم سریال Moon Knight ساخته نمی‌شود

بر اساس فرضیه‌های “محمد دیاب”، به نظر می‌رسد فصل دوم سریال “Moon Knight” ساخته نخواهد شد. در فاز چهارم “MCU”، “اسکار آیزاک” نقش “مارک اسپکتور”، یک مزدور که با اختلال هویت تجزیه‌ای (DID) مبتلا است را بازی می‌کند.

فصل دوم سریال Moon Knight
فصل دوم سریال Moon Knight

سریال “Moon Knight”، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های فاز چهارم “MCU” در نظر گرفته می‌شود؛ اما هنوز تأییدیه رسمی برای فصل دوم این سری در دست نیست. اگرچه توسعه فصل دوم “Moon Knight” هنوز تأیید نشده؛ اما “محمد دیاب”، کارگردان این مجموعه، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امیدش را برای فصل دوم این سریال از دست داده است.

دیاب اشاره کرد که تنها سریال “لوکی” در فاز چهارم مارول دارای دو فصل خواهد بود. “Moon Knight” یکی از شخصیت‌های جدید و هیجان‌انگیز در دنیای سینمایی مارول بود که به نظر می‌رسد داستان او در پروژه‌های خارج از برنامه “MCU” ادامه خواهد یافت. او درباره ادامه این پروژه، در مصاحبه اسکرین‌رنت گفت:

«مارول از روز اول تعیین کرده بود. پروژه‌های سریالی مارول، از ابتدا قرار بود شش قسمت داشته باشند و سریال “Loki”، تنها سریالی است که گفتند در دو فصل ساخته می‌شود. روش مارول روش معمولی نیست. اگر پروژه موفق بشود، آن‌ها امکان ندارد خارج از برنامه پیش بروند.»

همچنین این کارگردان تأیید کرد که شاید فصل دوم “Moon Knight” ساخته نشود؛ اما دلیلی ندارد که طرفداران دیگر این شخصیت را در پروژه‌های بعدی مارول نبینند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *