همنواز

ساخت فصل سوم سریال زخم کاری تایید شد

کامبیز دیرباز، طی یک مصاحبه‌ای جدید، اعلام کرد که فصل سوم سریال زخم کاری ساخته خواهد شد و هواداران باید منتظر دنباله این سریال باشند.

در حال حاضر، فصل دوم سریال «زخم کاری» در حال پخش است. در همین خصوص، «کامبیز دیرباز» که از ستارگان فصل دوم است اعلام کرده که فصل سوم «زخم کاری» نیز در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: نقد سریال زخم کاری 2 ؛ فیلمنامه یا فن تئوری؟

فصل سوم سریال زخم کاری

«کامبیز دیرباز»، در یک گفتگو با برنامه «دوشات» درباره احتمال ساخت فصل 3 سریال زخم کاری گفت:

سریال «زخم کاری» فصل سوم هم دارد؛ اما پلات آن در فصل سوم تغییر خواهد کرد و در زمان مناسب اعلام خواهد شد. شما در این فصل، باید منتظر رویدادهای جذاب و چالش‌هایی خطرناک در بین شخصیت‌های داستان باشید.

فصل سوم سریال زخم کاری

به نظر می‌رسد داستان سریال «زخم کاری»، پس از پایان فصل دوم به پایان نخواهد رسید و احتمالاً پس از پایان فصل 2، فصل 3 زخم کاری پخش خواهد شد. سریال «زخم کاری» با نظرات بسیار مثبتی از سوی منتقدان همراه بوده است.

این سریال با میانگین 20 میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی ایران نیز به حساب می‌آید و در بیست و یکمین دوره جشنواره حافظ نامزد هفت جایزه شده و به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی و بهترین بازیگر زن درام (برای آزادی‌ور) برنده جایزه شد. همچنین، محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال می‌باشد.

از بازیگران سریال «زخم کاری» می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *