تریلر رسمی فیلم American Fiction منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

شب گذشته استودیوی فیلمسازی «Amazon MGM Studios»، از تریلر رسمی فیلم American Fiction رونمایی کرد. این فیلم، در سال 2023 منتشر می‌شود.

فیلم موفق جشنواره فیلم تورنتو که «American Fiction» نام دارد، حالا با انتشار یک تریلر، از تاریخ رسمی اکران خود نیز رونمایی کرد. داستان آمریکایی با اکران خود در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) 2023، با تحسین بالای منتقدان و کسب جایزه معتبر انتخاب مردمی «TIFF»، به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های پاییز امسال تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم American Fiction منتشر شد

این فیلم که بر اساس رمان «Erasure» اثر «پرسیوال اورت» ساخته شده است، ترکیبی از لحظات کمدی و دراماتیک را نشان می‌دهد. فیلم «American Fiction»، توسط «کورد جفرسون»، نوشته و کارگردانی شده است.

در این فیلم بازیگرانی همچون «جفری رایت»، «تریسی الیس راس»، «عیسی رائه»، «استرلینگ کی براون»، «آدام برودی»، «الیکا الکساندر»، «استرلینگ کی. براون»، «کیث دیوید»، «ماریام شور» و «پاتریک فیشر» حضور دارند.

خلاصه داستان American Fiction

«American Fiction»، داستان یک نویسنده مبارز به اسم «تلونیوس الیسون» (جفری رایت) است که دنبال شغل مناسبی برای خود در یک انتشاراتی می‌گردد. ناشران که زمانی از او حمایت می‌کردند، دیگر اهمیتی برای دیدن و نشر کتاب‌های او نمی‌دهند.

تاریخ اکران داستان آمریکایی

فیلم «داستان آمریکایی»، برای اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402) در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. پس از آن، هیچ تاریخ رسمی از این فیلم منتشر نشد تا اینکه روز گذشته استودیوی فیلمسازی «Amazon MGM Studios» در تریلر فیلم داستان آمریکایی اعلام کرد که این فیلم، در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *