تریلر فصل دوم سریال Time منتشر شد

چندی پیش، شبکه «BBC»، تریلر فصل دوم سریال Time را منتشر کرد. در این سریال، «بلا رمزی» در کنار «جودی ویتاکر» بازی می‌کنند.

«بلا رمزی»، بازیگر معروف فصل اول سریال «آخرین نفر از ما» (The Last of Us)، برای فصل دوم سریال «زمان» (Time) نیز انتخاب شده است. در این فصل جدید، «بلا رمزی» نقش یک زن باردار و زندانی به نام «کالسی مورگان» را بازی می‌کند. «جودی ویتاکر» نیز در نقش «اورلا» و «تامارا لارنس» در نقش «ابی» در این سریال دیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی برترین سریال های آنتولوژی نتفلیکس [+2022 و تمام دوران]

تریلر فصل دوم سریال Time منتشر شد

شبکه «BBC»، شب گذشته از فصل دوم سریال زمان رونمایی کرد. این سریال آنتولوژی است و هر فصل آن داستانی مستقل و مبتنی بر شخصیت‌های مختلف را روایت می‌کند. فصل دوم، داستان سه زن در زندان کالینگفورد را بازگو می‌کند که برای زنده ماندن در این شرایط سخت و دشوار با یکدیگر همراه می‌شوند.

تریلر منتشر شده برای این فصل نشان می‌دهد که «کالسی» در هنگام وارد شدن به زندان از بارداری خود آگاه نبوده و با اطلاع از این وضعیت متعجب و گیج می‌شود. سپس او با دو زندانی دیگر یعنی «اورلا» و «ابی»، رابطه و همدردی برقرار می‌کند.

«شیوون فینران» نیز که در فصل اول سریال «Time» حضور داشت، در فصل دوم نقش کشیش زندان، «ماری لوئیز» را بازی خواهد کرد. فصل دوم این سریال شامل سه قسمت یک ساعته است و پخش آن از تاریخ 29 اکتبر 2023 (7 آبان 1402) از شبکه «بی‌بی‌سی وان» آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *