تریلر جدیدی از فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

استودیو فاکس قرن بیستم، تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes (قلمرو سیاره میمون‌ها) را پس از انتشار یک تیزر کوتاه منتشر کرد.

در این فیلم، «اوون تیگو» برای نقش اصلی میمون انتخاب شده و «پیتر میکن» و «فرایا آلن»، از دیگر بازیگران این فیلم هستند. «وس بال» که فیلم «دونده هزارتو» (Maze Runner) را در کارنامه‌اش دارد، این فیلم را کارگردانی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر Kingdom of the Planet of the Apes وعده بازگشت «کورنلیوس»، فرزند «سزار» را به مخاطب می‌دهد. فیلم قلمرو سیاره میمون‌ها، وقایعی را روایت می‌کند که سال‌ها پس از فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) که در سال 2017 اکران شده بود، رخ می‌دهد.

«جاش فرایدمن»، «ریک جافا»، «پاتریک ایسون» و «آماندا سیلور» نویسندگان فیلمنامه و «جو هارتویک جونیور»، «جنو تاپینگ» و «جیسون رید»، از جمله تهیه‌کنندگان فیلم هستند. «استیو اسبل»، رئیس استودیوی قرن بیستم، پیش از انتشار تریلر رسمی فیلم پادشاهی سیاره میمون ها درباره این فیلم گفت:

فرانچایز سیاره میمون‌ها، یکی از نمادین‌ترین و با سابقه‌ترین چندگانه‌های علمی-تخیلی تاریخ در جهان است و بخشی از میراث استودیوی ما خواهد بود. با این انتشار این فیلم، ما مفتخریم که سنت سینمای تأمل‌برانگیز و پرپندار این چندگانه را ادامه دهیم و مشتاقیم تا هنر خارق‌العاده «وس بال» برای این فصل جدید را در سال 2024 با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

فرانچایز سیاره میمون‌ها، تاکنون بیش از 1,7 میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. اولین قسمت این مجموعه، در سال 1968 و بر اساس رمانی نوشته «پییر بول» به تولید رسید و برنده یک اسکار ویژه شد.

در سال‌های بعد، دو سریال و یک بازسازی به کارگردانی «تیم برتون: در سال 2001 و 2011 به نام خیزش سیاره میمون‌ها و دو دنباله در سال‌های 2014 و 2017 اکران شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *