سرو شراب در سریال هفت سر اژدها جنجال آفرید

سریال هفت سر اژدها که به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» ساخته شده، تا چند روز گذشته بابت داستان ضعیفی که داشت مورد انتقاد قرار گرفت، حالا در قسمت جدید آن، سرو شرابصورت می‌گیرد که جنجال دوباره‌ای را برای آن‌ها به همراه داشت.

این سریال اگرچه کیفیت پایینی دارد؛ اما خلاف قوانین و مقررات معمول سازمان صدا و سیما عمل کرده و با استفاده از آزادی بیش از حد کارگردان، تصویری کاریکاتوری از فساد در ایران به تصویر کشیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سرو شراب در سریال هفت سر اژدها جنجال آفرید

در حاشیه تازه‌ترین اتفاقات، یکی از صحنه‌های این سریال نشان می‌دهد که یک نوجوان با استفاده از یک برند مشخص، شرابی را برای «حمید گودرزی» سرو می‌کند. در ادامه سکانس شراب خوردن حمید گودرزی و این صحنه جالب را مشاهده کنید.

سریال 7 سر اژدها ، که یکی از سریال‌های رمضانی امسال بود و در شبکه سه سیما پخش می‌شد، اثر جدید «ابوالقاسم طالبی» است. در این سریال، «مجید واشقانی» و «حمید صفت» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

ساخت این سریال، که یکی از آثار بحث‌برانگیز تلویزیون بود که برای آن تقریباً چهار سال زمان صرف شد. در حال حاضر، سریال هفت سر اژدها در ساعات پربازده و در شبکه پرمخاطب صدا و سیما پخش می‌شود و به طرزی ناباورانه، یک صحنه وجود دارد که در آن یک نوجوان سرو مشروبات الکلی را انجام می‌دهد و برند آن را ذکر کرده و درباره محصول نظر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این سکانس و آزادی‌هایی که کارگردان برای نشان داده آن داشته چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *