اولین تیزر سریال Mary & George با بازی جولین مور منتشر شد

شبکه «Starz» که زیرمجموعه «AMC» است، با انتشار تیزر سریال Mary & George اعلام کرد که این سریال به جای شبکه «AMC» در این شبکه پخش خواهد شد.

این سریال درام، دارای هفت قسمت است که در سال 2021، با همکاری شبکه بریتانیایی «اسکای» (Sky) تولید شد. شبکه «AMC»، اخیراً به منظور کاهش هزینه‌ها، چندین سریال خود از جمله خیابان 61 و مونهیون را لغو کرد و پس از آن، حق پخش این سریال را به «Starz» سپرد. شب گذشته، شبکه «استاررز» نیز با انتشار تیزر Mary & George از این سریال رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تیزر سریال Mary & George منتشر شد

سریال مری و جرج به نویسندگی «دی.سی. مور» داستان مادر و فرزندی را روایت می‌کند که برای تسخیر دربار انگلستان، توطئه‌ای به راه می‌اندازند. در این سریال، «جولین مور» نقش «مری ویلیرز» کُنتسِ باکینگهام را بازی می‌کند و «نیکولاس گالیتزین» نقش پسر زیباروی او، «جرج» را ایفا کرده است. این دو، با توطئه‌هایشان به ثروتمندترین افراد دربار انگلستان و مشاوران معتمد شاه تبدیل می‌شوند.

در این سریال، «تونی کوران» نقش شاه جیمز اول را بازی می‌کند و بازیگرانی مانند «نیکلا واکر»، «نیو الگار»، «تراین دایرهولم»، «شان گیلدر»، «آدرین رالینز»، «مارک اوهالوران»، «لوری دیویدسون»، «ساموئل بلنکین»، «جیکوب مک‌کارتی»، «تام ویکتور»، «آلس گرانت»، «املیا گتینگ»، «میرن ماک»، «رینا ماهونی» و «سایمون راسل بیل»، نقش‌های دیگری را در این سریال ایفا خواهند کرد.

سریال مری و جورج ، بر اساس کتاب غیرداستانی «آدمکش شاه» نوشته «بنجامین وودلی» ساخته شده و «جولین مور» به همراه «لیزا مارشال» و «دی.سی. مور» جزو تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Mary & George چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *