نخستین تیزر از فصل دوم سریال Squid Game منتشر شد + عکس

با توجه به ویدیو تبلیغاتی از محصولات شرکت «نتفلیکس»، می‌توانیم یک ویدیو کوتاه از فصل دوم سریال Squid Game (بازی ماهی مرکب) را ببینیم.

سریال Squid Game یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ شرکت «نتفلیکس» است که توسط «هوانگ دونگ هیوک» ساخته شد و در سال 2021 در اوج شیوع ویروس کرونا به نمایش درآمد. این سریال توانست با بهره‌گیری از شرایط موجود، به رکوردهای قابل توجهی دست یابد. طرفداران این مجموعه بیش از دو سال منتظر فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب بوده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر فصل دوم سریال Squid Game

این شرکت هر ساله ویدیویی از آثار سینمایی و تلویزیونی خود منتشر می‌کند و مانند همیشه، ویدیویی از پروژه‌های آینده خود را برای سال 2024 منتشر کرده است. برای اولین بار، در این ویدیو، تیزر فصل دوم Squid Game با بازی «لی جونگ جه» نیز نمایش داده شده و شما می‌توانید آن را تماشا کنید.

«هوانگ دونگ هیوک»، خالق این مجموعه تلویزیونی هیجان‌انگیز، پیش‌تر اعلام کرده بود که فصل دوم آن را نه برای پاسخ به واکنش‌های مردم، بلکه برای روایت داستانی منحصر به فرد و غیرقابل پیش‌بینی خواهد ساخت تا ماجراجویی متفاوتی از قهرمان داستان، یعنی «سونگ گی-هون» را به تصویر بکشد.

همچنین، تصاویری از فصل دوم منتشر شد که در یکی از تصاویر، شاهد حضور شخصیت جدیدی هستیم که «پارک گیو-یونگ» نقش آن را ایفا می‌کند و در عکس دیگری، رویارویی مجدد شخصیت‌های «سونگ گی-هون» و «بازاریاب مرموز» را مشاهده می‌کنیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از دومین فصل سریال Squid Game را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال Squid Game فصل دوم سریال Squid Game

 

تاکنون، هیچ تاریخ رسمی برای پخش فصل دوم سریال Squid Game از سوی «نتفلیکس» اعلام نشده، اما می‌دانیم که در تاریخ نامشخصی از سال 2024 میلادی در سرویس استریم این شبکه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب چیست؟ آیا فصل دوم می‌تواند موفقیت فصل اول را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *