تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 3 منتشر شد + تاریخ اکران

اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 3 (سونیک خارپشت 3) منتشر شده و به طرفداران اولین نگاه به صدای کیانو ریوز در نقش شدو خارپشت را می‌دهد.

«ریوز» برای تفسیر شخصیت «شدو»، خیلی تلاش نمی‌کند تا صدایش را تغییر دهد و تقریباً همان صدای همیشگی خودش را دارد؛ اما با توجه به اینکه طرفداران از اینکه او صدای «شدو» را برعهده دارد، بسیار هیجان‌زده بودند و به نظر می‌رسد که این انتخاب برای تماشاگران خوب خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 3

تریلر «شدو خارپشت» را به عنوان سرسخت‌ترین دشمنی که تیم «سونیک» تا به حال با آن روبرو شده، معرفی می‌کند، به طوری که مجبور می‌شوند از کمک‌های خارجی استفاده کنند. «جیم کری» نیز دوباره در نقش «دکتر روباتنیک» بازمی‌گردد که ظاهراً در این نسخه خودش را رها کرده است. در سونیک 3، هیچ قطره‌ای از استعداد کمدی «کری» هدر نرفته و او این بار نه یک، بلکه دو نقش از روباتنیک را بازی می‌کند.

جدیدترین تریلر فیلم سونیک 3 را مشاهده کنید:

اولین تیزر سونیک 3 را مشاهده کنید:

 

ورود «شدو» در پایان سونیک 2 به صورت تیزر منتشر شده بود. هرچند در آن زمان صدای او را نشنیدیم، اما بعداً رسانه‌های مختلف گزارش دادند که «ریوز» برای صداپیشگی این خارپشت سیاه و مسلح که با مشکلات رفتاری دست و پنجه نرم می‌کند، انتخاب شده است. «پارامونت» با پخش تصاویری از «سونیک»، «شدو» و «دکتر روباتنیک» روی ساختمان‌های مختلف در سراسر جهان، طرفداران را برای انتشار این تریلر آماده کرد.

با توجه به روایت غم‌انگیز تریلر از زندگی پر از درد و رنج «شدو»، به نظر می‌رسد که سونیک خارپشت 3 برخی از نکات اصلی داستان خود را از بازی سونیک ادونچر 2 که در سال 2001 منتشر شد و «شدو» برای اولین بار در آن حضور داشت، اقتباس کرده است. همچنین نگاهی کوتاه به «ماریا»، دختری که «شدو» در دوران آزمایشگاهی خود با او دوست می‌شود می‌اندازیم و جالب خواهد بود که ببینیم فیلم چگونه به سرنوشت او می‌پردازد.

فیلم سونیک خارپشت 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر فیلم Sonic the Hedgehog 3 چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های این فرانچایز را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *