تاریخ آغاز فیلمبرداری قسمت دوم Five Nights at Freddy’s 2 مشخص شد

شرکت‌های «بلوم‌هاوس» و «یونیورسال» زمان شروع مراحل تولید فیلم Five Nights at Freddy’s 2 که افراد زیادی منتظرش بودند را اعلام کرده‌اند.

در اوایل سال جاری، «جاش هاچرسون» اعلام کرد که دنباله Five Nights at Freddy’s در حال ساخت است. حالا جدیدترین خبرهای سینما و تلویزیون نشان می‌دهد که تولید این دنباله از تاریخ 11 تیر 1403 در نیواورلئان آغاز می‌شود. پیش از این، «جاش هاچرسون»، بازیگر نقش «مایک اشمیت»، اعلام کرده بود که تیم تولید فیلم پنج شب در کنار فردی 2 در حال انجام کارهایی هستند و می‌خواهند به زودی تولید را شروع کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Five Nights at Freddy’s 2

فیلم Five Nights at Freddy’s از روز اکران خود در شبکه پیکاک، با بودجه 25 میلیون دلاری، موفق به جذب بیش از 300 میلیون دلار در گیشه شد. داستان این فیلم ماجراهای یک نگهبان در یک پیتزافروشی به نام Freddy Fazbear’s Pizza را دنبال می‌کند. این نگهبان در اولین شب کار خود در این مکان متوجه می‌شود که این کار به سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود و ممکن است به از دست دادن جان او منجر شود.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2

کارگردانی فیلم Five Nights at Freddy’s به عهده‌ی «سکان تمی»، کارگردان فیلم The Wind بوده و با همکاری «ست کودبک» و «اسکات کاتون»، خالق بازی‌های، مجموعه فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده‌اند. بازیگران شامل «جاش هاچرسون»، «متیو لیلارد»، «پایپر روبیو»، «الیزابت لیل»، «مری استوارت مسترسون»، «لوکاس گرانت»، «کت کانر استرلینگ» و «جسیکا بلکمور» می‌شود. در این فیلم، «جیسون بلام» و «اسکات کاتون» به عنوان تهیه‌کنندگان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Five Nights at Freddy’s 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *