فیلم حدود 8 صبح به صورت آنلاین اکران خواهد شد

طبق اعلام روابط عمومی فیلم نت، فیلم حدود 8 صبح به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «منوچهر هادی»، از تاریخ 15 اسفند در فیلم‌نت به صورت آنلاین به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته روابط عمومی فیلم نت، فیلم جدید منوچهر هادی در بخش سینما آنلاین این پلتفرم، از سه‌شنبه، 15 اسفند 1402، ساعت 8 شب به وقت محلی، به نمایش در خواهد آمد. اکران آنلاین این فیلم با بلیتی به قیمت 80 هزار تومان انجام می‌شود و برای تماشای آن، نیازی به خرید اشتراک فیلم‌نت نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم حدود 8 صبح به صورت آنلاین اکران خواهد شد

این فیلم که در سال 1401 تولید شده، مدت زمان 100 دقیقه‌ای دارد و از بازیگرانی همچون «یکتا ناصر»، «کامبیز دیرباز»، «سارا رسول‌زاده»، «منوچهر هادی»، «فرید قبادی»، «حسن پورشیرازی» و «حمید فرخ‌نژاد» بهره می‌برد.

فیلم حدود 8 صبح

داستان این hev بر اساس یک داستان واقعی و ملتهب‌کننده ساخته شده و در برخلاف ساخته‌های کمدی اخیر «منوچهر هادی»، در حوزه اجتماعی قرار دارد. بخش سینما آنلاین پلتفرم فیلم‌نت، اکران ویژه آنلاین فیلم‌های روز سینمای ایران را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم حدود 8 صبح چیست؟ آیا زمانی که این فیلم در اکران عمومی قرار داشت، آن را مشاهده کردید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *