یاسمن مقبلی و انوشه انصاری در برنامه ساعت صفر رضا رشید پور حضور پیدا خواهند کرد

رضا رشید پور ، جزییات برنامه گفت‌وگو محور ساعت صفر را اعلام کرد و گفت که این برنامه جذاب، به زودی در یکی از پلتفرم‌های آنلاین منتشر خواهد شد.

«رشیدپور» در توضیحاتی درباره این برنامه که در یکی از پلتفرم‌ها و شبکه نمایش خانگی قرار است پخش شود، اظهار کرد:

برنامه ساعت صفر یک برنامه گفت‌وگو محور با فضای متفاوت از دید در شب، عبور شیشه‌ای و شب شیشه‌ای است. این برنامه به حوزه بین‌الملل اختصاص دارد و برای نخستین‌بار، ما در حوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی قصد داریم مهمان‌هایی غیر از جغرافیای ایران نیز داشته باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یاسمن مقبلی و انوشه انصاری در برنامه رضا رشید پور

«رشیدپور» افزود:

تعدادی از گفت‌وگوها ضبط شده و تعدادی دیگر در حال ضبط هستند و البته مهمانان ایرانی هم خواهیم داشت که از بین چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری مانند یاسمن مقبلی و انوشه انصاری خواهند بود.

مجری مسابقه سیم آخر، در مورد پلتفرم پخش و زمان انتشار برنامه گفت:

با چند پلتفرم برای پخش برنامه مذاکره داریم و در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از آن‌ها هستیم. برنامه ممکن است پیش از عید نوروز و یا بعد از آن منتشر شود.

رضا رشید پور

«رشیدپور» درباره اینکه آیا هم‌زمانی نوروز و ماه رمضان دلیل تعویق برنامه است گفت:

مقارن شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان هیچ تداخلی با زمان انتشار برنامه ندارد. بلکه می‌تواند جذابیت‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان ایجاد کند. تعدادی از مهمانان خارجی برنامه از بین هنرمندان ترک انتخاب شده‌اند، همچنین مهمانان داخلی از بین چهره‌های فرهنگی و هنری ایران هستند.

رضا رشید پور در مورد تولید برنامه و فرایند ضبط گفت‌وگوها توضیح داد:

ما چهار استودیو در دبی، استانبول، کیش و تهران داریم که هرکدام با ابعاد و مساحت متفاوتی تنظیم شده‌اند. مهمانان متفاوتی از جغرافیاهای مختلف داریم که به دلیل نوآوری‌شان انتخاب شده‌اند. غلبه اصلی برنامه بر گفت‌وگو است. «یاسمن مقبلی» و «انوشه انصاری» از جمله مهمانان خانم برنامه هستند و درباره مهمانان دیگر که درحال هماهنگی هستیم اسم نمی‌برم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این نوع برنامه‌های گفت‌و‌گو محور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *