تریلر فیلم Bambi: The Reckoning منتشر شد

اولین تریلر فیلم Bambi: The Reckoning پس از مدت‌ها انتظار برای طرفداران دنیای محبوب و جذاب Winnie the Pooh: Blood and Honey منتشر شد.

چندی پیش اعلام شد که دنیای Winnie the Pooh: Blood and Honey به زودی گسترش خواهد یافت. استودیو «Umbrella Entertainment» که سازنده این دنیای محبوب است، اولین قدم را برای برنامه‌های بزرگش در سال آینده برداشت و جهان را با رونمایی از فیلم مستقل با بازی شخصیت محبوب دیزنی یعنی «بامبی» در فیلم Bambi: The Reckoning ، در حیرت و تعجب فرو برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Bambi: The Reckoning

استودیوی «Umbrella Entertainment»، به تازگی تریلر Bambi: The Reckoning با مضمون ماشین کشتار شرورانه و حضور شخصیت «بامبی» را منتشر کرد. این تیزر کوتاه که تنها یک دقیقه طول می‌کشد، پر از تعلیق است و تنها دو صحنه دارد.

 

صحنه اول دو مرد را در جنگل نشان می‌دهد که در حال شکار هستند. در حالی که یکی از آن‌ها سعی می‌کند به پرنده‌ای بسته شده به درخت ضربه بزند، دیگری می‌پرسد که آیا تا به حال به یک آهو شلیک کرده است؟ پیش از اینکه آن مرد یادآوری کند که یک بار این کار را انجام داده؛ این تیزر پر از تعلیق، به صحنه‌ای متفاوت تبدیل می‌شود و اولین نگاه را به شخصیت شرور داستان می‌اندازد که به ماشینی حمله می‌کند. ماشینی که احتمالا درون آن، دو شکارچی مرد صحنه قبلی حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Bambi: The Reckoning چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *