تریلر فیلم Joker: Folie À Deux منتشر شد + تاریخ اکران

پس از مدت‌ها صبر برای طرفداران سری فیلم‌های جوکر، تریلر فیلم Joker: Folie À Deux که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده و محصول کشور آمریکا است، منتشر شد.

فیلم جوکر: جنون دو نفر یک اثر هیجان‌ انگیز، موزیکال و روانشناختی ساخت کشور آمریکا است که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای که او به همراه «اسکات سیلور» نوشته، به مراحل ساخت رسید. فیلمبرداری فیلم جوکر 2 در دسامبر سال 2022 آغاز شد و در آوریل سال 2023 به پایان رسید. برنامه‌ریزی شده است که این اثر در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینماها اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Joker: Folie À Deux

رده‌ بندی سنی این دنباله از فیلم جوکر، مانند فیلم اصلی آن است و به دلیل وجود خشونت، خون ریزی، رفتار نامتعارف، زبان و تصاویر جنسی، به رده‌ سنی R تعلق می‌گیرد. با این حال، این دنباله فیلم Joker: Folie À Deux احتمالا کمترین میزان خشونت را خواهد داشت، اما روابط عاشقانه بیشتری را به تصویر خواهد کشید.

در ادامه می‌توانید تریلر Joker: Folie À Deux را مشاهده کنید:

علاوه بر «لیدی گاگا»، «زازی بیتز»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لافلند» نیز در این فیلم حضور دارند. این بازیگران به ایفای نقش‌های مهمی در داستان اصلی مشغول خواهند بود و افزودن آن‌ها به بازیگران اصلی، انتظارات برای این دنباله را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Joker: Folie À Deux چیست؟ به نظر شما موفقیت فیلم قبلی را تکرار می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *