مارگو رابی تهیه‌کننده فیلم Monopoly شد

« مارگوت رابی »، بازیگر محبوب هالیوود، پس از تجربه دنیای جادویی و پر از شگفتی‌های سرزمین باربی، تهیه کنندگی فیلم Monopoly را بر عهده گرفته است.

شرکت «لاکی‌چپ اینترتیمنت» (LuckyChap Entertainment) به همراه «تام آکرلی» و «جوزی مک نامارا»، در حال تولید یک فیلم لایو اکشن بر اساس ببرد گیم محبوب Monopoly هستند. شرکت «Hasbro Entertainment» نیز به‌عنوان حامی این پروژه در فرایند تولید فیلم شرکت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مارگو رابی تهیه‌کننده فیلم Monopoly شد

با خرید شرکت «eOne» توسط «Lionsgate» در دسامبر 2023، حقوق توسعه بازی‌های رومیزی خود را گسترش داد. طبق اعلام این استودیو، بازی مونوپولی با 99 درصد شناخت جهانی، محبوب‌ترین برند بازی رومیزی در جهان است. این بازی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان موجود بوده و توانسته نیم میلیارد نسخه از آن را از سال 1935 به فروش برساند.

فیلم Monopoly

از آنجا که نحوه ایجاد داستانی جذاب از دنیای دو بعدی مونوپولی توسط «رابی» و شرکایش هنوز مشخص نیست، این موضوع برای «Lionsgate» جالب بود که این چالش را به آن‌ها بسپارد. با توجه به تجربه اخیر «لاکی‌چپ» در تولید فیلم باربی که بر اساس عروسک محبوب ماتل ساخته و با درآمدی بالغ بر 1.4 میلیارد دلار به پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 تبدیل شد، نباید تعجب کرد که «Lionsgate» به آن‌ها اعتماد کرده تا این چالش را به عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Monopoly چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *