فیلم آشیل به جشنواره سیدنی راه پیدا کرد

فیلم آشیل به عنوان اولین ساخته بلند «فرهاد دل آرام»، در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، راهی هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم سیدنی در استرالیا خواهد شد.

این فیلم در بخش فیلم‌های بلند این رویداد سینمایی به نمایش در می‌آید. «میرسعید مولویان»، «بهدخت ولیان»، «رؤیا افشار» و «ندا عقیقی» در این فیلم نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم آشیل در جشنواره سیدنی

داستان «آشیل» حول محور یک جوان فیلمساز می‌چرخد که از شرایط زندگی خود ناراضی است و در بیمارستانی به عنوان مسئول تجهیزات بخش ارتوپدی مشغول به کار می‌شود. آشنایی او با یکی از بیماران بیمارستان، مسیر داستان را به سمتی غیرمنتظره هدایت می‌کند.

فیلم آشیل

آشیل محصول مشترک ایران، آلمان و فرانسه است که در سیدنی حضور پیدا خواهد کرد و باید ببینیم که نقد این فیلم توسط منتقدان چگونه خواهد بود.

جشنواره سیدنی که از 17 تا 27 خرداد (4 تا 16 ژوئن) در استرالیا برگزار می‌شود، میزبان نمایش 197 فیلم از 69 کشور خواهد بود. در این رویداد سینمایی، 28 فیلم برای اولین بار در سطح جهانی به نمایش در می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور فیلم سینمایی آشیل در جشنواره فیلم سیدنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *