همنواز

ساخت سریال Silk متوقف شد

شبکه آمازون ساخت سریال Silk با عنوان Spider Society را لغو کرد؛ اما «سونی» صاحب حقوق این شخصیت، به دنبال یافتن خانه جدیدی برای این سریال است.

سریال Silk: Spider Society که قرار بود اولین سریال دنیای «مرد عنکبوتی» «سونی» در «آمازون» باشد، پس از حدود 5 سال توسعه و 2 سال چراغ سبز، لغو شد. «سونی» اکنون حقوق Silk را بازپس گرفته و می‌تواند با سایر شبکه‌ها برای احیای این پروژه مذاکره کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت سریال Silk متوقف شد

«سیندی مون»، ملقب به «سیلک»، یک ابرقهرمان کره‌ای آمریکایی در دنیای «مرد عنکبوتی» است که برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد. او دارای قدرت‌های مشابه «مرد عنکبوتی»، از جمله تاراندازی و حس عنکبوتی است؛ اما قدرت‌های او در برخی جهات قوی‌تر هستند.

هنوز مشخص نیست که چه شبکه‌ای ممکن است علاقه‌مند به ساخت Silk: Spider Society باشد؛ اما با توجه به محبوبیت شخصیت «مرد عنکبوتی»، احتمال یافتن خانه جدیدی برای این سریال وجود دارد.

ساخت سریال Silk

«آمازون» ممکن است ساخت سریال Silk: Spider Society را لغو کرده باشد؛ اما «آنجلا کانگ»، خالق و نویسنده سریال مردگان متحرک، مصمم است این پروژه را زنده نگه دارد.

«آنجلا کانگ»، خالق و نویسنده سریال مردگان متحرک که تهیه‌کننده Silk: Spider Society بود، به دلیل قرارداد چندجانبه با Amazon MGM Studios، همچنان با این شرکت برای پروژه‌های دیگر همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Silk چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *