بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023، 2024 و تمام دوران

مارول آثاری با ژانر ترسناک در سال 2022 منتشر کرد و از آثار بعدی خود خبر داد. همراه ما باشید تا به بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول در فاز جدید خود تغییرات بسیار چشمگیری را انجام داده است و با ورود ابرقهرمانان جدید موضوعات متفاوتی را هم به دنیای خود اضافه کرد. مارول در فاز چهارم (ابرقهرمانان جدید فاز 4 MCU) خود ایده‌های بسیار جدیدی برای ارائه دارد و سعی می‌کند تا نسبت به فازهای قبلی خود، محتوای جالب‌تری برای طرفداران به نمایش بگزارد.

یکی از موضوعاتی که مارول توجه خاصی به آن داشته است، ژانر ترسناک می‌باشد. این کمپانی تقریباً در تمام آثار خود از ژانر کمدی و اکشن استفاده می‌کند و ماجراجویی ابرقهرمان داستان را به تصویر می‌کشد، اما در حال حاضر مارول سعی دارد تا به فیلم‌های خود ژانر ترسناک هم اضافه کند.

مارول در سال 2022 (بهترین فیلم های مارول 2022) فیلم‌ها و سریال‌های با ژانر ترسناک ارائه داد، اما این آثار به طوری نیستند بتوانند یک طرفدار ژانر ترسناک را راضی کنند. در واقع این یک نوآوری بسیار هوشمندانه است که به فیلم‌های ابرقهرمانی حال و هوای تازه‌ای می‌دهند تا مخاطب از دیدن مبارزات و نبردهای همیشگی خسته نشود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 تا سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ابرقهرمانی (Marvel & DC) 2023 و تمام دوران

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمیشن های دی سی 2023 (DC) و تمام دوران

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023، 2024 و تمام دوران

  • ترسناک ترین آثار مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

مارول در سال 2022 فیلم‌ها و سریال‌هایی را منتشر کرد که در آن ژانر ترسناک هم به کار برده بود. در ادامه مارول از پروژه‌های آینده خود که قرار است با ژانر ترسناک ساخته شوند پرده پرداری کرد. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 بپردازیم.

گرگینه در شب 2022 (Werewolf By Night)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

مارول در هالووین سال 2022 برای اولین بار یک اپیزود ویژه منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. این اپیزود ویزه گرگینه در شب نام دارد و داستان گروهی از شکارچیان هیولا را برای به دست آوردن یک سنگ جادویی روایت می‌کند. این فیلم بر روی یک شخصیت ترسناک کلاسیک (معرفی بهترین فیلم های کلاسیک علمی تخیلی) به نام گرگینه تمرکز دارد و یک ماجراجویی هیجان انگیز را به شما ارائه می‌دهد.

در حالی که طرفداران مطمئناً از دیدن این شخصیت خاص هیجان زده می‌شوند، همچنین در را برای طیف گسترده‌تری از قهرمانان و موجودات ترسناک باز می‌کند. من ثینگ و السا بلاد استون دو عضو دیگر این اپیزود هستند. این اپیزود جزو بهترین آثار ترسناک مارول به شمار می‌رود و شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید نوشتار نقد و بررسی فیلم Werewolf by Night نمایید.

برترین فیلم و سریال گرگینه‌ای 2023 و تمام دوران

جهش یافته های جدید (The New Mutants)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

جهش یافته‌های جدید، از فیلم های مارول ترسناک و ابرقهرمانی آمریکایی است که یک فیلم مستقل در مجموعه فیلم مردان ایکس بوده و قسمت سیزدهم و نهایی آن محسوب می‌شود.

پنج انسان جهش یافته جوان که به دلیل توانایی‌های خارق‌العاده خود، خلاف میلشان، در یک مرکز سری، به طور مخفیانه نگهداری می‌شوند، برای فرار از اشتباهات گذشته و نجات خود از این زندان مبارزه می‌کنند.

بهترین کمیک های مردان ایکس

بلید 2023 (Blade)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

در حالی که هیولاهای زیادی وجود دارند که می‌توانند اولین حضور خود را در قسمت‌های بعدی گرگینه در شب انجام دهند، یکی از آن‌ها شخصیت بلید است که مارول قصد دارد تا یک فیلم اختصاصی از او بسازد. ماهرشالا علی در آینده نقش این شخصیت محبوب را بازی می‌کند، اما طبق شایعات قرار بود تا در اپیزود گرگینه در شب حضور داشته باشد، اما به دلیل مشکلات کاری موفق به حضور در این اپیزود نشد.

در حالی که ممکن است در مراحل توسعه خود روزهای سختی را پشت سر بگذارد، موفقیت مجموعه بلید در گذشته نشان دهنده پتانسیلی است که این شخصیت در دنیای سینمایی مارول دارد. شکارچی خون آشام مطمئنا مجموعه جدیدی از آنتاگونیست‌ها و داستان‌هایی با مضمون ترسناک را باز خواهد کرد و حال هوای تازه‌ای به این دنیای سینمایی اضافه می‌کند.

این فیلم در سال 2023 اکران خواهد شد، اما احتمال به تعویق انداختن آن وجود دارد، زیرا مارول پروژه‌های بسیاری را در دست سال قرار داده و ممکن است در روند ساخت این فیلم به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، اما این فیلم می‌تواند جزو بهترین فیلم های ترسناک مارول قرار بگیرد.

بهترین کمیک های بلید

موربیوس (Morbius)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

موربیوس یکی از پروژه‌های مورد انتظار سال 2022 بود که با نقدها و واکنش‌های منفی از سوی طرفداران رو به رو شد. موربیوس سومین فیلم در جهان مرد عنکبوتی سونی (SSU) و از بهترین فیلم های ابرقهرمانی و ترسناک است.

در این فیلم مایکل موربیوس بیوشیمی‌دان و برادر قائم مقامش، میلو، پس از درمان بیماری خونی نادر خود، به خون‌آشام‌های زنده تبدیل می‌شوند. فیلمنامه و جلوه‌های بصری این فیلم، مورد انتقاد واقع شده، اما اجرای خوب مت اسمیت در این اثر، مورد ستایش منتقدان قرار گرفته است.

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم

آگاتا: محفل هرج و مرج 2023 (Agatha: Coven Of Chaos)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
فیلم ها و سریال های برتر MCU

آگاتا هارکنس یک شخصیت برجسته در سریال (بهترین سریال های ترسناک 2022) واندا ویژن و یک آنتاگونیست بود که واضح است که مخاطبان می‌خواستند بیشتر او را ببینند. در حالی که بحث‌هایی در مورد اینکه آیا او سزاوار یک برنامه تلویزیونی کامل است یا نه، او یک سریال به نام آگاتا: محفل هرج و مرج را دریافت کرد و ب احتمال زیاد در سال 2023 منتشر خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد این نمایش در دسترس نیست، اما می‌تواند به هر جهتی پیش برود، از دورانی که در وست‌ویو به دام افتاده تا روایتی که شامل سال‌های جوانی‌اش در یادگیری هنر جادویی‌اش می‌شود. صرف نظر از این، عناصر ترسناک مطمئناً راه خود را به این برنامه باز خواهند کرد، به خصوص که هارکنس قبلاً تحت تأثیر کتاب دارک هولد (دیوان گناهان) قرار گرفته بود. این سریال می‌تواند جزو برترین فیلم ها و سریال های Marvel قرار بگیرد و باعث شود تا این شخصیت (بدترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول) راه منحصر به فردی را در دنیای مارول پیش بگیرد.

بهترین کمیک های آگاتا هارکنس

زامبی‌های مارول 2024 (Marvel Zombies)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
برترین فیلم ها و سریال های Marvel

سریال What If در حال رفتن به سمت فصل دوم است، اما بر اساس قسمتهایی که قبلاً پخش شدهاند، چندین اسپین آف انیمیشن نیز به آن اضافه شد. مهمتر از همه، اولین حضور وحشتناک زامبی‌ها منجر به ساخت سریال زامبی‌های مارول شد، سریال جدیدی بر اساس واقعیتی که بینندگان قبلاً دیده‌اند.

برخی از شناخته شده‌ترین شخصیت های مارول زامبی شده‌اند و از توانایی‌های خود برای گسترش آن استفاده می‌کنند. این فرضیه ای است که به دیزنی پلاس اجازه می‌دهد تا ژانرهای جدیدتری را به دنیای انیمیشنی خود اضافه کند. علاوه بر این، سریال زامبی‌های مارول با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شود و این یک گام بزرگ برای مارول است تا درجه سنی کودکان را تا حدی کنار بگزارد و جزو فیلم ها و سریال های برتر MCU قرار بگیرد.

خفن ترین فیلم زامبی محور کره ای 2023 و تمام دوران

دکتر استرنج 3 (تاریخ اکران مشخص نیست)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم های ترسناک مارول

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (حقایق فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) در سال 2022 یک اثر عالی بود که مارول استودیوز خوشحال است که از این شخصیت جادویی برای کشف برخی از داستان‌های تاریک‌تر دنیای کمیک استفاده می‌کند. دنباله‌ای که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، مطمئناً به این مسیر ادامه خواهد داد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نوشتار هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم را مطالعه نمایید.

موضوعات زیادی برای تکمیل کردن وجود دارد، از جمله اولین نمایش کلیا (کلیا کیست ؟)، تأثیر طولانی مدت دارک هولد بر روی دکتر استرنج و روایت شخصیت‌های مکمل مانند وانگ، آمریکا چاوز و بارون موردو. اما هر دنباله‌ای نیز همچنان به عناصر ترسناکی که آخرین سفر را تا این حد موفقیت‌آمیز کردند، استفاده می‌کند. قسمت سوم دکتر استرنج با توجه به صحنه بعد از تیتراژ آن ساخته خواهد شد، اما اطلاعاتی در مورد تاریخ اکران آن در دسترس نیست.

دفعاتی که دکتر استرنج در کمیک ها شرور بود

ونوم 3 (تاریخ اکران مشخص نیست)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین آثار ترسناک مارول

مجموعه فیلم‌های ونوم برای سونی کمی مورد استقبال قرار گرفته و از دست رفته است، اما در حالی که کیفیت عرضه‌ها احتمال دارد مورد بحث باشد، طرفداران واقعاً به سمت شخصیت‌پردازی ضد قهرمان سیمبیوت گرایش پیدا کرده‌اند. فیلم سومی از این شخصیت در دست ساخت قرار دارد که سه گانه ونوم را تکمیل می‌کند.

با توجه به اینکه ونوم یک موجود بیگانه فضایی است، جای تعجب نیست که تم ترسناک همچنان در سه قسمت نفوذ کند. علاوه بر این، هر فیلم سومی می‌تواند زمینه را برای یک کراس اوور مرد عنکبوتی و ونوم فراهم کند، که پیتر پارکر را در قلمروی بسیار ترسناک‌تر در مقایسه با آنچه که به آن عادت کرده است، قرار دهد. در حالی که ونوم به لطف دنیای سینمایی مارول بیشتر به سونی مرتبط است، این شخصیت در صحنه پس از پخش فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ظاهر شد.

بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)

شوالیه ماه – فصل 2 (تاریخ اکران مشخص نیست)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

اگرچه شوالیه ماه به طور کامل ریشه‌های ترسناک کمیک‌های خود را در بر نگرفت، اما سری بعدی قطعا می‌تواند شخصیت‌های دیگری از این ژانر را معرفی کند. با این حال، این فیلم به اندازه کافی پتانسیل برای قدم گذاشتن در قلمرو ترسناک داشت و بدیهی است که مارول ایده‌هایی در مورد قسمت بعدی این ماجراجویی دارد، حتی اگر به طور رسمی تایید نشده باشد.

با مارک اسپکتور و استیون گرانت چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد، به خصوص با شخصیت دیگری که در صحنه آخر در قالب جیک لاکلی معرفی شده است. با ریسک‌های فراوان اولین نمایش دیزنی پلاس، دنباله آن ممکن است بتواند مرزها را پیش ببرد و شوالیه ماه (تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه) را بیشتر در دنیای سینمایی مارول به تصویر بکشد، به خصوص با چهره‌هایی مانند گرگینه در شب که می‌تواند یک کراس اوور فوق العاده را رقم بزند.

معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها و سریال های شبیه به شوالیه ماه

روح سوار (Ghost Rider)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022

ذکر این نکته ضروری است که یک فیلم یا نمایش برای شخصیت (پست‌ترین شخصیت‌های مارول (MCU)) روح سوار هنوز به طور کامل تایید نشده است. با این حال، با تکرار شخصیتی که قبلاً در سریال مأموران شیلد حضور یافت احتمال ورود دوباره او به دنیای مارول وجود دارد. روح سوار برای اولین بار با بازی نیکولاس کیج به تصویر کشیده شد، اما آنطور که باید نتوانست نظر منتقدان و هواداران را جلب کند.

کوین فایگی و دیگر بازیگران اصلی حتی در مورد انتخاب این شخصیت صحبت کرده‌اند، و شی هالک اخیراً اشاره مضحکی به روح سوار کرده است. روح سوار جواهری در تاج دنیای ترسناک مارول است و مارول حتماً باید از پتانسیل این شخصیت برای بهتر کردن فضای ترسناک دنیای خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *