انیمه Hana-Kimi ساخته خواهد شد

طرفداران این مجموعه که سال‌ها درخواست اقتباس و ساخت انیمه Hana-Kimi را داشتند، خوشحال خواهند شد که بدانند بالاخره این اتفاق در حال رخ دادن است.

پس از پایان یافتن مانگا، حالا سرویس استریم «Crunchyroll» قرار است انیمه Hana-kimi را تولید کند. هنوز اطلاعاتی در مورد استودیو سازنده یا صداپیشگان این انیمه منتشر نشده است، اما »کرانچی‌رول» تایید کرده که حق پخش این اثر را در اختیار دارد و طرفداران به راحتی می‌توانند این انیمه را تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمه Hana-Kimi

پس از اعلام ساخت انیمه Hana-Kimi، تیم سازنده مانگای آن بیانیه‌ای منتشر و در آن از این اقتباس مورد انتظار ابراز خوشحالی کردند. در این بیانیه آمده است:

قرار است Hana-kimi انیمه بشد! این پروژه‌ای بوده که برای مدت‌ها در حال صحبت با «ناگاکاجو سِنسی» [خالق اثر] بودیم. «ناگاکاجو سِنسی» روی پیش‌نویس‌های اولیه شخصیت‌ها و فیلمنامه نظارت داشت و مشتاق بود تا دنیای Hana-kimi را به شکلی متفاوت از مانگا ببیند. خیلی ناراحت‌ کننده است که نتوانستیم محصول نهایی را به همراه «سِنسی» ببینیم، اما به لطف حمایت پرشور خوانندگان، Hana-kimi درست در حدود بیستمین سالگرد پایان مانگا، دوباره در قالب انیمه بازمی‌گردد و ما واقعا از این بابت سپاسگزاریم. بخش تحریریه Hana to Yume و تیم تولید با هم همکاری کرده‌اند تا بتوانیم انتظارات «ناگاکاجو سِنسی» و خوانندگان را برآورده کنیم، پس لطفا منتظر پخش انیمه باشید!

انیمه Hana-Kimi

با وجود اشتیاق فراوان تیم تحریریه برای اقتباس انیمه‌ای، این هیجان با تلخی همراه است. خالق Hana-kimi، اکتبر گذشته در سن 50 سالگی درگذشت. هرچند «هیسایا ناکاجو» هرگز نتوانست انیمه Hana-kimi را ببیند، همکارانش مصمم هستند تا مطمئن شوند دیدگاه او به طور کامل اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Hana-Kimi چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *