تا اطلاع ثانوی سینماها و تئاترهای سراسر کشور تعطیل می‌شوند

به دلیل شهادت رئیس جمهور کشورمان، سید ابراهیم رئیسی بر اثر یک حادثه ناگوار، تا اطلاع ثانوی سینما ها و تئاترهای سراسر کشور تعطیل می‌شوند.

روزگذشته، اخباری مبنی بر مفقود شدن هلیکوپتر رئیس جمهور به گوش رسید و تیم حلال احمر وارد عمل شد تا عملیات نجات را شروع کند. در ادامه مشخص شد که بالگرد سقوط کرده و باعث کشته شدن رئیس جمهور و همراهان او شده است. اخیراً گزارش شد که به دلیل شهادت «ابراهیم رئیسی» و هیئت همراه، از امروز 21 اردیبهشت 1403، تمامی سینماهای سراسر کیشور تا زمان نامشخصی تعطیل خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعطیلی سینما و تئاتر در سراسر کشور

در پی تصمیمات اتخاذ شده از سوی مراجع ذیصلاح، سینماها و تئاترهای سراسر کشور از امروز، 31 اردیبهشت ماه، تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند. این خبر توسط سامانه فروش بلیت سینما تیکت به اطلاع عموم مخاطبان رسانده شد.

سینما

طبق این اطلاعیه، نمایش تمامی فیلم‌ها و تئاترها، چه کمدی و چه غیرکمدی، تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شوند. همچنین مبلغ بلیت‌های مربوط به سانس‌های لغو شده به طور خودکار به حساب کاربری خریداران در سینما تیکت واریز خواهد شد.

هنوز از سوی مسئولان ذیربط در خصوص تعداد روزهای تعطیلی سینماها و زمان از سرگیری فعالیت آنها اطلاع‌رسانی دقیقی صورت نگرفته است. با این حال، انتظار می‌رود طی ساعات یا روزهای آتی، اطلاعات تکمیلی در این خصوص به اطلاع عموم برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی سینما و تئاتر در سراسر کشور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *