نیمی از سریال پایتخت 7 در تاجیکستان ضبط خواهد شد

به تازگی اخباری مبنی بر نهایی شدن پیش‌تولید پایتخت 7 توسط تیم محبوب این سریال منتشر شده که اطلاعاتی درباره ضبط سریال در یک کشور خارجی را می‌دهد.

تیم پایتخت که در سال‌های اخیر به دلیل موانع مختلف نتوانسته بود سری جدیدی از این سریال محبوب را به روی آنتن ببرد؛ سرانجام با عبور از این چالش‌ها، پیش‌تولید فصل هفتم را آغاز کرده و خود را برای فیلمبرداری آماده می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پایتخت 7

بر اساس خبرهای موثق، فیلمبرداری پایتخت 7 در دو بخش مجزا انجام خواهد شد. بخش اول در ایران و به مدت یک ماه خواهد بود و بخش دوم نیز در کشور تاجیکستان و به مدت سه ماه به طول می‌انجامد.

محسن تنابنده نویسنده این سریال، کار سختی برای نگارش فیلم‌نامه فصل هفتم دارد. چرا که در سال‌های اخیر، شاهد افت کیفیت سریال‌های دنباله‌دار و فصل‌بندی‌ شده در تلویزیون بوده‌ایم و سریال پایتخت باید با ارائه یک فصل قدرتمند، انتظارات مخاطبان خود را برآورده کند.

پایتخت 7

با توجه به سابقه درخشان «محسن تنابنده» و «سیروس مقدم» در خلق فصل‌های پیشین پایتخت، پیش‌بینی می‌شود که پایتخت 7 نیز همانند سریال مهمانی «ایرج طهماسب» به یکی از آثار موفق صدا و سیما در سال 1403 تبدیل شود و در احیای تلویزیون نقش‌آفرین باشد. انتظار می‌رود با انتشار اخبار و تصاویر بیشتر از مراحل پیش‌تولید و فیلمبرداری پایتخت 7، شور و اشتیاق مخاطبان این سریال محبوب نیز روز به روز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پایتخت 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *