پخش سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی لغو شد

به تازگی خبری منتشر شده که در آن اشاره می‌کند به دستور ساترا، پخش سریال های شاد در شبکه نمایش خانگی؛ به علت شهادت رئیس جمهور و همراهانش لغو شده است.

به دنبال شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) دستور به لغو پخش برنامه‌های شاد در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های «VOD» در دوره‌ی عزای عمومی داد. این دستور به علت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در 30 اردیبهشت 1403 صادر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی لغو شد

در پی این دستور، پلتفرم‌های نمایش خانگی از جمله «فیلیمو»، «نماوا» و «آی‌ قیچی» پخش برنامه‌های شاد و طنز خود را متوقف کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این محدودیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز در پی وقوع برخی از حوادث ناگوار، پخش برنامه‌های شاد در صدا و سیما به طور موقت متوقف شده بود.

پخش سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی لغو شد

توقف پخش برنامه‌های شاد در شبکه نمایش خانگی بازتاب‌های مختلفی در میان کاربران فضای مجازی داشته است. برخی از کاربران از این اقدام ساترا حمایت کرده‌اند و آن را در راستای احترام به شهدای این حادثه دانسته‌اند. در مقابل، برخی دیگر از کاربران به این اقدام انتقاد کرده‌اند و معتقدند که این کار نوعی سانسور است و به روحیه مردم لطمه می‌زند. در مجموع، باید منتظر ماند و دید که این محدودیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه بازتاب‌هایی در جامعه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو پخش سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *