همنواز

دو فیلم از دزدان دریایی کارائیب در دست ساخت قرار دارد

تهیه‌کننده دزدان دریایی کارائیب ، «جری بروکهایمر»، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت فعلی این فرنچایز ماجراجویانه محصول «دیزنی» ارائه کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، تهیه کننده دزدان دریایی کارائیب می‌گوید اگر به او بود، «جانی دپ» را به فرنچایز باز می‌گرداند. او همچنین معتقد است که «دیزنی» هنوز به شدت دوست دارد فیلم دزدان دریایی با بازی «مارگو رابی» ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دو فیلم از دزدان دریایی کارائیب در دست ساخت قرار دارد

او پیش‌تر در ماه مارس گفته بود که اولین فیلم دزدان دریایی در آینده یک ریبوت کامل خواهد بود، زیرا ساختنش راحت‌تر است و بازیگران خاصی در آن حضور ندارند. حالا تایید شده که فیلمنامه این ریبوت برعهده «جف ناتنسون» خواهد بود. «بروکهایمر» این خبر را در مصاحبه‌ای با «Entertainment Weekly» اعلام کرد.

دزدان دریایی کارائیب

«ناتنسون» همچنین فیلمنامه آخرین فیلم دزدان دریایی با عنوان مرده‌ها افسانه نمی‌گویند (Dead Men Tell No Tales) محصول 2017 را نوشت که کارگردانی آن بر عهده «یواخیم رونینگ» و «اسپن سندبرگ» بود. «رونینگ» و «ناتنسون» به همراه «بروکهایمر» دوباره برای ساخت فیلم درام بیوگرافی جدید «دیزنی» با عنوان دختر جوان و دریا همکاری کرده‌اند.

«بروکهامر» در مورد فیلمنامه «ناتنسون» برای ریبوت دزدان دریایی گفت:

اون قلقش رو به دست آورده. یه پایان‌بندی فوق‌العاده نوشته. فقط باید قسمت‌های اول و دوم رو سروسامان بدیم و بعدش کار تمومه. ولی خب، اون یه پایان‌بندی فوق‌العاده عالی نوشته.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دو فیلم از دزدان دریایی کارائیب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *