بهترین فیلم های دزدان دریایی ؛ 10 فیلم دیدنی درباره دزدان دریایی

فیلم‌های دزد دریایی زیادی در دنیای سینما و تلویزیون وجود دارد. با فیگار بمانید تا بهترین فیلم های دزدان دریایی را به شما معرفی کنیم.

دزدان دریایی همیشه یکی از گروه‌های موردعلاقه هالیوود بوده است. طوری که از ابتدای دنیای سینما تا به امروز، فیلم‌های زیادی منتشر شده‌اند که درباره دزدان دریایی می‌باشند. موفقیت عظیم سریال پرچم ما به معنای مرگ است، که فصل اول آن در اواخر مارس 2022 به پایان رسید، نشان می‌دهد که هنوز اشتها برای داستان‌های درباره دزدان دریایی وجود دارد.

بهترین فیلم های دزدان دریایی

10 فیلم دیدنی درباره دزدان دریایی

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های دزدان دریایی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی

تقریباً از ابتدا، هالیوود علاقه زیادی به شخصیت‌های دزدان دریایی داشت است. خوشبختانه، کاربران Reddit برخی از بهترین فیلم های درباره دزدان دریایی را شناسایی کرده‌اند که بسیاری از آنها می‌توانند برایتان جذاب باشد. اما با وجود تعداد زیادی از این فیلم‌ها، پیدا کردن برترین فیلم های دزدان دریایی می‌تواند مقداری دشوار باشد. برای همین، با این نوشتار همراه ما بمانید تا شما را با بهترین فیلم های دزد درایی آشنا کنیم.

Ice Pirates

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی

همانطور که از عنوان این فیلم مشخص است، دزدان دریایی یخی درباره گروهی از دزدان دریایی می‌باشد که در آینده‌ای زندگی می‌کنند که در آن آب به یک کالای ارزشمند تبدیل شده است که توسط تمپلارهای میترا کنترل و بهره‌برداری می‌شود. داستان فیلم، با این حال، درباره جیسون، رهبر دزدان دریایی، و عشق او با شاهزاده کارینا می‌باشد.

این یک فیلم کمدی بسیار احمقانه می‌باشد که هنوز جذابیت خود را نگه داشته است. بسیاری از کاربران Reddit هنوز با هیجان فراوان این فیلم را تماشا می‌کنند. به طوری که برخی دزدان دریایی یخی را “یک فیلم کلاسیک دوران کودکی” می‌نامند.

Hook

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی

رابین ویلیامز یکی از بهترین بازیگران (بهترین بازیگران کمدی سیاه پوست) نسل خود بود که در فیلم‌های نمادین بسیاری ظاهر شد. هوک، که روی پیتر پن بزرگ‌شده تمرکز می‌کند، یکی از این فیلم‌ها است. اگرچه واضح می‌باشد که پیتر ویلیامز تمرکز اصلی این داستان است، داستین هافمن نیز در نقش کاپیتان هوک که فرزندان پیتر را می‌دزدد تا او را به نورلند بازگرداند، بازی خوبی انجام می‌دهد.

هوک ثابت کرده است که در بین علاقه مندان فیلم‌های دزدان دریایی (البته نه منتقدان) بسیار محبوب می‌باشد. به طوری که برخی از کاربران Reddit این فیلم را به عنوان “یک شاهکار” می‌شناسند. به دلیل محبوبیت این فیلم میان طرفداران فیلم‌های دزدان دریایی، حضور هوک در لیست بهترین فیلم های درباره دزد دریایی یک اولویت برای ما بود.

Muppet Treasure Island

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی

ماپت‌ها در حجم عظیمی از رسانه‌ها، از تلویزیون گرفته تا فیلم‌های مختلف، ظاهر شده‌اند. در میان طرفداران ماپت، جزیره گنج ماپت در رتبه بسیار بالایی قرار دارد و توانسته است به یکی از بهترین فیلم‌های ماپت تبدیل شود. دلیل موفقیت این فیلم، به تصویر کشیدن روحیه هولناک رمان اصلی استیونسون می‌باشد. همچنین جزیره گنج ماپت در به تصویر کشیدن درست شخصیت‌های عروسکی بسیار پایبند می‌باشد.

جزیره گنج ماپت که یکی از برترین فیلم های دزدان دریایی است، درباره گروهی از ماپت‌ها است که سوار یک کشتی و راهی جزیره گنج می‌شوند ، اما در راه با ماجراهایی روبرو می‌شوند که انتظار آن را نداشته‌اند. از بازیگران این فیلم می‌توان از تیم کاری، بیلی کانولی، جنیفر ساندرز، کوین بیشاپ، دیو گولز، استیو ویتمیر، جری نلسون و کوین کلش نام برد.

Swiss Family Robinson

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی

دیزنی همیشه به خاطر انیمیشن‌های جذاب و خاص خود مشهور بوده است. اما در دهه‌های 1950 و 1960 به همان اندازه برای تولید فیلم‌های خانوادگی (بهترین فیلم های خانوادگی 2022) معروف بود. فیلم خانواده رابینسون سوئیسی یک نمونه عالی از این فیلم‌ها می‌باشد.

این فیلم درباره خانواده‌ای است که در جزیره‌ای در اقیانوس آرام گرفتار شده‌اند. جایی که آنها باید نه تنها با حیات وحش آن جزیره، بلکه با گروه درنده‌ای از دزدان دریایی مبارزه کنند. برخی از کاربران Reddit این فیلم را به عنوان بهترین فیلم دزدان دریایی می‌شناسند. این نشان می‌دهد که فیلم خانواده رابینسون سوئیسی چقدر در بین بسیاری از کاربران Reddit محبوبیت دارد.

Captain Blood

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, برترین فیلم دزدان دریایی

فیلم کاپیتان خون، به چند دلیل اهمیت زیادی دارد. برای مثال این فیلم جذابیت ارول فلین در باکس آفیس را به نمایش گذاشت. او در واقع در طول دهه 1930 و 1940 به یک ستاره بزرگ هالیوود تبدیل شد. به ویژه در نقش‌هایی که به پویایی و اکشن (معرفی و تحلیل بهترین سریال های اکشن 2022) زیاد نیاز داشته‌اند.

کاربران Reddit کاپیتان بلاد را یک ” فیلم کلاسیک” می‌نامد. به راحتی می‌توان فهمید که چرا آنها این فیلم را به این شکل توصیف می‌کنند. این فیلم تمام آن چیزی را که از یک فیلم دزدان دریایی انتظار می‌رود را در خود جا داده است. از بازیگران این فیلم می‌توان از ارول فلین، اولیویا دی هاویلند، لیونل آتویل، باسیل راثبون و راس الکساندر نام برد.

Nate And Hayes

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, بهترین فیلم دزدان دریایی

از برخی جهات، دهه 1980 چیزی شبیه به یک عصر طلایی برای فیلم ماجراجویی (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022) بود. به ویژه از زمانی که ایندیانا جونز در آن دهه منتشر شد. اگرچه در آن زمان نیت و هیز مورد استقبال زیادی قرار نگرفت، اما توانست پس از مدت‌ها موفقیت زیادی داشته باشد. به ویژه در میان کسانی که از این دوره از فیلم‌های دزدان دریایی لذت بسیاری می‌برند.

بازی تامی لی جونز در نیت و هیز در مراحل نسبتاً اولیه کارش کاملا تحسین‌برانگیز است. او توانست نقش خود را به نحوی بازی کند که توجه مخاطبان را جلب خود کند. این فیلم همچنین به محبوبیت زیادی در میان کاربران Reddit رسید. طوری که برخی از آنها نیت و هیز را یک “نوستالژیک دوران کودکی” می‌بینند.

Master And Commander: The Far Side Of The World

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, بهترین فیلم های درباره دزد دریایی

اگرچه از نظر فنی این فیلم درباره دزدان دریایی نیست، اما به دلیل اینکه Master and Commander: The Far Side of the World یکی از بهترین فیلم‌های ماجراجویی و اکشن (معرفی و تحلیل بهترین سریال های اکشن جهان) می‌باشد، در این لیست قرار گرفته است.

داستان فیلم Master and Commander: The Far Side of the World در سال ۱۸۰۵ اتفاق می‌افتد. اروپا به اِشغال نیروهای «ناپلئون» در‌آمده است و فقط نیروی دریاییِ بریتانیا مانعِ پیروزیِ کامل او می‌باشد. در همین مدت، در آب‌های آمریکای جنوبی «کاپیتان جک اوبری» مجبور می‌شود تا یک کشتیِ نظامی فرانسوی به نام «اَکِرون» را که آن منطقه را زیر نظر دارد، تسخیر یا غرق نماید.

Treasure Planet

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, بهترین فیلم های دزد درایی

اگرچه سیاره گنج به اندازه دیگر فیلم‌های مشهور دیزنی مورد توجه قرار نگرفته است، سیاره گنج به دلیل پیچیدگی هنری و برداشت جالبش، یکی از بهترین فیلم های درباره دزدان دریایی می‌باشد. داستان انیمیشن از این قرار است که نوجوان پر جنب و جوشی به نام جیم نقشه‌ای پیدا می‌کند که مسیر رسیدن به سیاره‌ گنج را نشان می‌دهد. در همین راستا برای رسیدن به این سیاره، به خدمه‌ی کشتی فضایی کاپیتان آملیا می‌پیوندد.

از عوامل این فیلم می‌توان از ران کلمنتز، جان ماسکر، جوزف گوردون لویت، اما تامپسون، مارتین شورت، کوری برتون، آستین میجرز و پاتریک مک گوهان نام برد.

Cutthroat Island

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, بهترین فیلم های درباره دزدان دریایی

اگرچه فیلم‌های درباره دزدان دریایی در بیشتر موارد فیلم‌های پولسازی برای استودیوهای هالیوود بوده است، این در مورد جزیره کاتتروت صدق نمی‌کند. در حالی که به نظر می‌رسید این فیلم دارای تمام اجزای لازم برای یک فیلم موفق را داشت، تولید آشفته آن منجر به تبدیل شدن آن به یکی از بزرگترین شکست‌های باکس آفیس در تاریخ هالیوود شد.

با اینکه فیلم Cutthroat Island موفقیتی در باکس آفیس نداشت، هنوز برخی از افرادی وجود دارند که از تماشای این فیلم لذت برده‌اند. تماشای این فیلم زمانی پیشنهاد می‌شود که دنبال یک فیلم شاهکار و پیچیده نباشید و فقط برای سرگرمی بخواهید فیلمی را دیدن کنید.

Treasure Island

بهترین فیلم های دزدان دریایی
بهترین فیلم های دزدان دریایی, برترین فیلم های دزدان دریایی

رابرت لوئیس استیونسون مسئول یکی از معروف‌ترین داستان‌های دزدان دریایی و برترین فیلم دزدان دریایی تاریخ می‌باشد. رمان اصلی این داستان بارها در هالیوود اقتباس شده است، اما کاربران Reddit نسخه 1990 آن را بیشتر از دیگر نسخه‌های این رمان دوست دارند. برخی از مخاطبان فیلم‌های دزدان دریایی این باور را دارند که فیلم جزیره گنج، یکی از بهترین فیلم های دزد درایی می‌باشد.

چارلتون هستون و کریستین بیل جوان در این فیلم باعث شد تا جزیره گنج طرفداران فیلم‌های هالیوود زیادی را جلب خود کند. طوری که این فیلم در زمان انتشار خود توانست بسیار موفق‌تر از دیگر اثر‌های زمان خود باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دزدان دریایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های دزدان دریایی

عوامل فیلم Treasure Planet چه کسانی بودند؟

از عوامل این فیلم می‌توان از ران کلمنتز، جان ماسکر، جوزف گوردون لویت، اما تامپسون، مارتین شورت، کوری برتون، آستین میجرز و پاتریک مک گوهان نام برد.

فیلم Muppet Treasure Island در چه سالی منتشر شد؟

فیلم Muppet Treasure Island که توسط برایان هنسون کارگردانی شده است، در سال 1996 اکران شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *