محل فیلمبرداری سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight مشخص شد

مکان فیلم‌برداری اسپین آف جدید Game of Thrones با عنوان شوالیه‌ای از قلمرو هفت پادشاهی مشخص شد. هواداران دنیای وستروس منتظر خبرهای جدیدی از این سریال هستند.

پس از انتشار فصل دوم سریال House of the Dragon، نوبت اسپین آف گیم آف ترونز به نام A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight می‌رسد که براساس رمان Dunk & Egg نوشته شده توسط «جرج آر. آر. مارتین» ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


محل فیلمبرداری اسپین آف جدید Game of Thrones مشخص شد

داستان اسپین اف جدید سریال بازی تاج و تخت 100 سال پیش از وقایع بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های «دانکن تال» و همراهش «اگ» را دنبال می‌کند. «پیتر کلافی» و «دکستر سول» به ترتیب در نقش این دو شخصیت ظاهر خواهند شد.

طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، فیلم‌برداری این سریال به زودی در بلفاست، ایرلند شمالی آغاز می‌شود. این شهر پیشتر نیز لوکیشن فیلم‌برداری بخش‌هایی از بازی تاج و تخت بود. انتظار می‌رود A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight داستانی حماسی و پرماجرا را به نمایش بگذارد و به طرفداران دنیای «ستروس» دیدگاهی جدید از این سرزمین جادویی ارائه دهد.

اسپین آف جدید Game of Thrones

هنوز مشخص نیست که پس از این دو سریال، نوبت به ساخت کدام اسپین‌آف دیگر از دنیای Game of Thrones خواهد رسید؛ اما با توجه به استقبال گسترده از این فرنچایز، به نظر می‌رسد که HBO همچنان به تولید محتوا در این زمینه ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین‌آف جدید Game of Thrones چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *