ادعای عجیب سازندگان سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها به نویسندگی و کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» که از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب 51 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد، با بیش از 7.5 میلیون مرتبه تماشا در تلوبیون، پربازدیدترین سریال سال 1403 این پلتفرم شد.

سریال 7 سر اژدها که با عنوان اولیه طلاق کلید خورد، روایت‌گر داستانی در دوران قاجار بود و بازیگرانی چون «مجید واشقانی»، «حمید صفت»، «حمید گودرزی»، «علیرام نورایی» و «جعفر دهقان» در آن به ایفای نقش پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ادعای عجیب سازندگان سریال هفت سر اژدها

تصویربرداری این مجموعه از سال 1398 آغاز شد؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تولید آن با وقفه روبرو گشت و سرانجام در اواخر سال 1402 به روی آنتن رفت. با وجود اینکه هفت سر اژدها از نظر تعداد بازدید در تلوبیون به عنوان پربازدیدترین سریال سال شناخته شد، اما این سریال از سوی منتقدان با انتقادات زیادی روبرو بود و برخی آن را به عنوان یک مجموعه متوسط تلقی کردند.

برخی از منتقدان، ضعف در شخصیت‌پردازی، داستان ضعیف و کارگردانی نامناسب را از جمله ایرادات این سریال عنوان کرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که مخاطبان تلویزیون، نظر دیگری داشتند و استقبال از این سریال در تلوبیون، نشان‌دهنده‌ی محبوبیت آن در میان مردم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ادعای کارگردان این سریال درباره تعداد بینندگان هفت سر اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *