دیوید لینچ یک فیلم جدید خواهد ساخت

شب گذشته، یکی از مشهورترین کارگردان آمریکایی، « دیوید لینچ »، اعلام کرد که درحال کار روی یک پروژه جدید که نام مشخصی ندارد، است.

اگرچه جزئیات این پروژه هنوز افشا نشده است، اما «لینچ» وعده داده که در تاریخ 5 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403)، اطلاعات بیشتری را در این خصوص ارائه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دیوید لینچ یک فیلم جدید خواهد ساخت

«لینچ» که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین فیلمسازان معاصر شناخته می‌شود، اخیراً ویدیویی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده و در آن به طرز مرموزانه‌ای اعلام کرده است که می‌خواهد درباره پروژه جدید خود اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

این کارگردان برجسته که آثار ماندگاری همچون مخمل آبی (Blue Velvet)، مولهالند درایو (Mulholland Drive) و سریال توئین پیکس (Twin Peaks) را در کارنامه خود دارد، همواره با آثاری پیچیده و درهم‌تنیده شناخته می‌شود. از این رو، طرفداران وی بشدت مشتاق کسب جزئیات بیشتر درباره پروژه جدید وی هستند.

در حال حاضر، مشخص نیست که این پروژه جدید چه داستان و ماهیتی دارد و آیا قرار است یک فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی یا حتی یک فیلم کوتاه باشد یا خیر؟ با توجه به سابقه «لینچ» در ساخت آثار مختلف، هر سه گزینه محتمل به نظر می‌رسد.

چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که طرفداران و هنردوستان با فرارسیدن تاریخ 5 ژوئن، منتظر شنیدن اخبار و جزئیات بیشتر درباره این پروژه جدید خواهند بود. در این تاریخ، او قرار است به صورت مستقیم با رسانه‌ها و علاقه‌مندان صحبت کند و اطلاعات تازه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

دوستداران سینما و آثار «لینچ»، همچنین امیدوار هستند که این پروژه جدید بتواند همان تأثیرگذاری و ماندگاری را داشته باشد که آثار پیشین این کارگردان برجسته داشته است. آن‌ها مشتاقانه در انتظار شنیدن خبرهای تازه از این پروژه هستند و امیدوارند که «لینچ» بار دیگر بتواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای مخاطبان خود خلق کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم جدید توسط این کارگردان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *