تریلر فیلم Wolfs منتشر شد

کمپانی‌های سونی پیکچرز ریلیزینگ و اپل اورجینال فیلمز، با انتشار تریلر فیلم Wolfs با بازی «جرج کلونی» و «برد پیت»، هیجان دوستداران سینما را دوچندان کردند.

این تیزر کوتاه 40 ثانیه‌ای، سرشار از تعلیق و سکوت، «پیت» و «کلونی» را با چهره‌هایی مصمم در حال رانندگی با یک اتومبیل نشان می‌دهد. تنها صداهایی که در این سکوت مطلق به گوش می‌رسد، غرغر موتور ماشین و صدای ناهنجار برف پاک‌کن‌ها است. تریلر فیلم Wolfs نیز امروز منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم Wolfs منتشر شد

در فیلم گرگ‌ها، «جرج کلونی» و «برد پیت» در نقش دو واسطه حرفه‌ای ظاهر می‌شوند که به طور غیرمنتظره‌ای برای انجام یک مأموریت مشترک در حال حرکت هستند. این فیلم همچنین از حضور بازیگرانی برجسته در نقش‌های مکمل همچون «آستین آبرامز»، «ایمی رایان» و «پورنا جاگاناتان» بهره می‌برد.

این اولین‌باری نیست که «جرج کلونی» و «برد پیت» با هنرنمایی مشترک خود، مخاطبان سینما را مسحور می‌کنند. این زوج سینمایی پیش از این در سه‌گانه‌ی پرفروش دزدان دریایی (Ocean’s) به کارگردانی «استیون سودربرگ» و همچنین فیلم‌های سوخته (Burn After Reading) و اعترافات یک ذهن خطرناک (Confessions of a Dangerous Mind) در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته بودند.

کلونی اخیراً به عنوان صداپیشه در انیمیشن «اگر» (IF) حضور داشته و در فیلم‌های «فلش» (The Flash) در نقش کوتاه بروس وین و «بلیط به بهشت» (Ticket to Paradise) در کنار جولیا رابرتز ظاهر شده است. پیت نیز از زمان اکران فیلم‌های «بابل» (Babylon) و «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) در سال 2022، در هیچ فیلم دیگری به ایفای نقش نپرداخته است.

«جان واتس»، که بیشتر به خاطر کارگردانی سه‌گانه مرد عنکبوتی با بازی «تام هالند» شناخته می‌شود، در فیلم گرگ‌ها علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است. او در کنار «دایان مک‌گانیکل» تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده دارد.

«جرج کلونی» و شریک تهیه‌کنندگی او، «گرانت هسلو»، از طریق شرکت اسموک‌هاوس پیکچرز در این پروژه حضور دارند و «برد پیت» نیز به همراه «دده گاردنر» و «جرمی کلاینر» از طریق کمپانی پلن بی اینترتینمنت در آن سهیم هستند.

گرگ‌ها محصول اپل اورجینال فیلمز است، اما سونی پیکچرز ریلیزینگ مانند استراتژی توزیع فیلم تاریخی «ناپلئون» ساخته‌ی اخیر «ریدلی اسکات»، اکران سینمایی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. پس از اتمام اکران سینمایی، گرگ‌ها در سرویس استریم اپل تی‌وی+ در دسترس تماشاگران قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) شاهد حضور دوباره «جرج کلونی» و «برد پیت» در کنار یکدیگر بر روی پرده سینما در فیلم گرگ‌ها باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دوباره «جرج کلونی» و «برد پیت» چیست؟ آیا تیزر فیلم Wolfs نویدبخش یک فیلم جذاب است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *