بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار برترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا با بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 آشنا شوید.

برد پیت یکی از تنوع پذیرترین بازیگران هالیوود امروزی است و از بازی کمدی نیز نمی‌ترسد. در ادامه لیستی از جالب‌ترین نقش‌های کمدی او را می‌توانید ببینید.

با توجه به استانداردهای هالیوود قدیم، انتظار می‌رفت که بازیگران اصلی در تمام فیلم‌های خود نقش همان نوع شخصیت را بازی کنند تا به دلایل ایجاد اعتماد و جذب مخاطب، اما در حال حاضر هنرمندان به طور متناوب می‌توانند برای نقش‌های خود تغییر کنند.

اگرچه به طور فنی او به شیوه روش کامل نپرداخته است، مانند برخی همتایان خود، اما برد پیت همچنان توجه بزرگی به خود جلب می‌کند، بدون توجه به اینکه آیا او بر روی استعدادهای دراماتیک خود یا حساسیت‌های کمدیک خود حساب کرده است. در زیر 10 مثال سینمایی از او در اوج عملکرد خود را می‌‌توان یافت، در حالی که در دست زندگی در زمان حال است.

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

معرفی بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023
پرطرفدار ترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

Bullet Train (2022)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023
محبوب ترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

در فیلم “قطار گلوله‌ای”، برد پیت نقش یک قاتل حرفه‌ای را بازی می‌کند که دیگر قصد ندارد کسی را به قتل برساند و در آرامش زندگی کند. با این حال، او برای یک ماموریت جدیدی که نیازی به قتل ندارد، فرستاده می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهد، بازیابی یک کیف از قطار گلوله‌ای است. مشکل این است که او تنها شخصی نیست که به دنبال کیف است و سایر افراد هیچ مشکلی ندارند که هر کسی که در راهشان قرار بگیرد را به قتل برسانند.

این فرصتی برای برد پیت فراهم کرد تا در نقش یک مردی که نمی‌داند چرا همه‌ی این چیزها در اطرافش رخ می‌دهد، شکست بخورد. برد پیت در بسیاری از زمان‌های فیلم، کاملاً ناآگاه است و فقط سعی می‌کند در قطار گلوله‌ای زنده بماند. این او را در موقعیت‌های دیوانه‌وار قرار داد و به او اجازه داد که در این فیلم اکشن، کمدی ارائه دهد.

Snatch (2000)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

بازی برد پیت در فیلم Guy Ritchie’s Snatch می‌توانست در بهترین حالت آزار‌دهنده و در بدترین حالت توهین‌آمیز باشد. با این حال، در نهایت در فیلم گانگستری کاملاً جا افتاد و به یکی از بخش‌های طنز‌آمیز کمدی جنایی تبدیل شد. همچنین، این نقش به دلیل بازی برد پیت که در طول فیلم به‌طور کامل بر عکس نقش‌های معمول خود بود، بسیار خوب جواب داد.

پیت در نقش میکی اونیل، قهرمان بکس بدون دستکش، که موافقت می‌کند تا یک مسابقه را برای یک رئیس جرم محلی ترتیب دهد، بازی می‌کند. او عضو گروهی به نام مسافران است که شرح آن‌ها را راوی به عنوان “نه ایرلندی” و “نه انگلیسی” می‌دهد. با این حال، آنچه که پیت انجام می‌دهد، صحبت کردن با لهجه‌ای است که تقریباً ناقابل فهم است و در طول فیلم به آن پایبند می‌ماند، که باعث می‌شود شخصیتش خطوط طنزآمیز بسیار خوبی داشته باشد.

The Lost City (2022)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

به نظر می‌رسد که برخی از نقش‌های خنده‌دار برد پیت به طور غیرمنتظره‌ای کوتاه می‌شوند. فیلم ماجراجویی اخیر “شهر گمشده” مثالی کامل از این موضوع است. ساندرا بولاک در نقش یک نویسنده ماجراجویی که در حال ربوده شدن است، حضور دارد و چنین تیتوم به عنوان مدل جلد کتابش به دنبال نجات او می‌آید.

اما در واقع، نجات‌دهنده واقعی پیت است، یک عملیات‌گر آموزش‌دیده که برای همه افراد بسیار تحسین‌برانگیز است. در فیلم، شوخی‌های زیادی درباره زیبایی پیت و اوباشی که تیتوم قبلاً کوبیده است وی را سرزنش می‌کند، وجود دارد. حیف است که او به طور ناگهانی از فیلم خارج می‌شود.

Deadpool 2 (2018)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

اگرچه فیلم Deadpool 2 به طور فنی می‌تواند نخستین فیلم ابرقهرمانی زنده‌ی برد پیت باشد، اما نقش او به طور کلی خیلی کوچک و کوتاه است تا واقعا به شمار بیاید. در این فیلم، ددپول یک تیم از موتانت‌های قدرتمند به نام ایکس-فورس تشکیل می‌دهد که شامل موتانت نامرئی ونیشر است.

این موضوع به عنوان یک شوخی پی‌در‌پی در طول فیلم برگزار می‌شود، زیرا همیشه مشخص نیست ونیشر واقعاً حاضر است با خیر چون او نامرئی است. متأسفانه، وقتی ونیشر توسط یک خط برق شوک می‌خورد، به طور کوتاهی افشا می‌شود که در واقع برد پیت بوده است. این یک جایگزینی سریع است که یکی از بزرگترین لحظات خنده در فیلم است.

War Machine (2017)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

به نظر می‌رسد هر بار که پیت نقش یک رهبر نظامی را ایفا می‌کند، بدون شک شخصیتی است که هوشیار نیست. همین موضوع در فیلم کم‌توجه شده کمدی War Machine نیز رخ می‌دهد. پیت در این فیلم به عنوان ژنرال گلن مک‌ماهون، یک مرد نظامی با تجربه که خود را در مقام فرماندهی جنگی قرار می‌دهد، حضور دارد. جنگی که هیچکس فکر نمی‌کند قابل برنده شدن باشد.

پیت واقعا به بازی سخت و خشن خود عمل می‌کند که هرچه ژنرال بیشتر گمراه و خسته می‌شود، خنده‌دارتر می‌شود. در حالی که فیلم خود به طور گسترده‌ای فراموش شده است، پیت تعدادی لحظه خنده‌دار را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

Friends (1994-2004)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

پیت به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیگران مهمان در سریال فرندز وارد دنیای سیتکام شد. او در قسمت “قسمتی با شایعه” به عنوان ویل، یکی از همکلاسی‌های قدیمی راس، که به گروه برای شام سپاسگزاری می‌پیوندد، حضور داشت. در یک نوعی از بازیگری متا، ویل نیز از ریچل (نقشی که توسط همسر آن زمان پیت، جنیفر انیستون ایفا می‌شود) بی‌نیازی عمیقی دارد.

به همان اندازه که این ترفند سرگرم‌کننده است، پیت واقعاً خنده‌دار است و شخصیت‌های محبوب سریال را بازی می‌کند و کسی را به تصویر می‌کشد که در دبیرستان محبوب یا خوش‌نظر نبود.

Mr. & Mrs. Smith (2005)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

فیلم اکشن آقای و خانم اسمیت احتمالاً بیشتر به دلیل اتحاد پیت با آنجلینا جولی و طوفان رسانه‌ای ناشی از آن شناخته شده است. اما در واقع موارد بسیار جذابی درباره این فیلم وجود دارد، از جمله طرز فکر برجسته‌ی خنده‌دار آن. پیت به ویژه در نقش خود بامزه است و جنبه‌های فوق جاسوسی شخصیت را همراه با دعواهای داخلی رابطه مرکزی بازی می‌کند. او یک قهرمان اکشن باحال می‌سازد، اما از اینکه کمی احمق به نظر برسد نمی‌ترسد.

Killing Them Softly (2012)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

همیشه کمدی‌های تاریک وجود دارند. اما فیلم Killing Them Softly به طرزی منحصربه‌فرد است. این فیلم جنایی تیمی از کارگردانی اندرو دومینیک در ابتدا بدان اندازه که باید درک نشد، اما اکنون بیشتر از آن قدردانی می‌شود. در این فیلم، برد پیت نقشی را بازی می‌کند که بسیار کم در فیلم دیده می‌شود. اگرچه او به طور ضروری شخصیت شروری نیست، اما به عنوان جکی کوگان بی‌تردید در کسب و کار کشتن به‌اجرا می‌پردازد.

او بی‌رحمانه در تعقیب دریافت پول است، علیرغم اینکه کسب‌وکارهایش همواره او را در دست‌وپا گردانده‌اند، فیلم با چند طنز راستگویانه‌ای که برد پیت آن‌ها را ارائه می‌دهد، به نقدی بر نقاط ضعف بزرگتر سرمایه‌داری در آمریکا می‌پردازد. در نتیجه، این فیلم یکی از آن فیلم‌هایی است که بیشترین تأثیر را بر بیشتر بینندگان به جای می‌گذارد و برای آن‌ها در طولانی مدت به یاد می‌ماند.

Megamind (2010)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

قبل از نقش کوتاهی که در Deadpool 2 داشت، پیت فرصتی داشت تا در انیمیشن کمدی Megamind نقش یک ابرقهرمان را ایفا کند. در این فیلم کمتر یادآور و بسیار زیرقدرت در مورد مطالعه شخصیت یک نقشه‌پردازی، شخصیت اصلی مگامایند (ویل فرل) پس از شکست دادن دشمن خوبش (پیت) بدون هدفی با احساس گمراهی مواجه می‌شود.

پیت در ایفای نقش قهرمان متکبر و باشکوهی که در نقش سوپرمن بازی می‌کند، عالی عمل می‌کند. همچنین یک پیچش در شخصیت وجود دارد که او را خنده دارتر می‌کند.

Moneyball (2011)

بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023

پیت برای بازی در فیلم Moneyball، فیلم ورزشی مبتنی بر یک داستان واقعی، نامزدی اسکار را به دست آورد. پیت نقش بیلی بین را، مدیر تیم اتلتیکس اوکلند که با استفاده از ریاضیات روشی جدید را برای بردن در بیسبال به کار می‌گیرد، ایفا می‌کند. در حالی که بیلی یک شخصیت واقع‌گرا است، پیت بسیار جذابیت و شوخ‌طبعی را به نقش می‌آورد.

به طور قابل پیش‌بینی، روش جدید او با همه خوب پیش نمی‌رود و بسیاری از صحنه‌های خنده‌دار در فیلم، شامل تلاش ناامیدانه بیلی برای بیان دیدگاه خود به افرادی است که با او همکاری می‌کنند. همچنین شیمی خنده‌داری بین پیت و بازیگر همکارش یعنی جونا هیل نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین فیلم های خنده دار برد پیت تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

  1. سلام. آقای برد پیت واقعا بازیگر بی همتایی هست. از هر نظر ایشون عالی و بی نقص بازی میکنن. یه جورایی منو یاد آقای امین حیایی دوست داشتنی خودمون میندازن !!!
    چند شاهکار هم که بازی کردن و کارنامه بی بدیل و یکتایی در بازیگری دارن (مثل فیلم Troy)
    در فیلم War Machine چقدر حالت چهره شون بامزه و خنده داره مخصوصا وقتی نیش خند میزنن ، یه جورایی قیاقه شون شبیه آقای ری لیوتا شده !!
    آقای برد پیت هر چی سنش بیشتر میشه، جذاب تر و خوش تیپ تر میشه !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *