تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

«نتفلیکس» بالاخره تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) که آخرین فصل از این مجموعه ابرقهرمانی است را منتشر کرد.

این ویدیو با آهنگ شمارش معکوس نهایی از گروه موسیقی اروپا (1986) همراه شده است و در آن، اعضای خانواده «هارگریوز» را می‌بینیم که از زندگی عادی خود خارج شده و برای آخرین بار برای اتحاد آماده می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy

سریال آکادمی آمبرلا براساس مجموعه کمیک‌هایی به نویسندگی «جرارد وی» و تصویرگری «گابریل با» ساخته شده است. این سریال ماجراهای یک خانواده از خواهر و برادرهای ناتنی با ابرقدرت‌های مختلف را روایت می‌کند که سعی دارند جلوی نابودی دنیا را بگیرند.

در این فصل، «هارگریوزها» با یک چالش جدید روبرو هستند؛ داشتن یک زندگی عادی. در فصل سوم، شاهد از دست رفتن قدرت‌های این خواهر و برادرها پس از بازنشانی کامل جهان بودیم.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل چهارم سریال آکادمی آمبرلا را مشاهده کنید:

«الیوت پیج»، «تام هوپر»، «دیوید کاستاگانا»، «امی راور-لامپمن»، «رابرت شین»، «ایدن گالاگر»، «جاستین اچ. مین»، «ریتو آریا» و «کلم فئور» همگی برای فصل پایانی به سریال بازمی‌گردند. در صحنه‌ای از مبارزه در تریلر، «بن هارگریوز» با بازی «جاستین اچ. مین»، از شاخک‌های اختاپوسی‌مانند خود برای پرتاب کردن یک دشمن استفاده می‌کند.

«آفرمن»، «مگان مولی» و «دیوید کراس» در فصل پایانی به بازیگران اصلی سریال اضافه می‌شوند. «آفرمن» و «مولی» نقش «دکتر جین» و «جین تیبودو»، استادان کالج محلی از نیومکزیکو را بازی می‌کنند که از دژاوو شدید رنج می‌برند. «دیوید کراس» هم در نقش «سای گراسمن»، یک تاجر خجالتی و مرد خانواده بازی می‌کند که به شدت به دنبال برقراری ارتباط مجدد با دخترش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل چهارم سریال The Umbrella Academy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *