بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های 2024 ، می‌توانند این سال را برای طرفداران دنیای تلویزیون جذاب‌تر کنند. سریال‌های زیادی در این سال منتشر خواهند شد که در این نوشتار، نگاهی به مهم‌ترین آثار آن خواهیم انداخت.

تلویزیون، و سریال‌های تلویزیونی، در چند سال گذشته، در برخی شرایط منحصر به فرد عمل کرده‌اند. با تعطیل شدن سینماها زمان همه‌گیری COVID-19 در سال 2020، برنامه‌های تلویزیونی مدت زیادی است که فرصت پیدا نکرده‌اند تا ریتم اصلی خود را داشته باشند.

در سال 2024، تعدادی از بهترین فرنچایزها و سریال‌های تلویزیونی، قرار است با رونق چشم‌گیری مواجه شوند. فرانچایزهایی در دنیای سینمایی مارول، مردگان متحرک، جنگ ستارگان و بتمن، همگی مجموعه‌های جدیدی را تا پایان سال آینده منتشر می‌کنند که هرکدام از این نمایش‌ها، مورد انتظارترین سریال های 2024 هستند.

بازیگران و ستارگان بزرگی مانند «آستین باتلر»، «جودی فاستر» نیز در سال 2024 در اولین سریال خود حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مخاطبان شاهد فصل‌های جدیدی از سریال‌های محبوب خود، مانند کارآگاه حقیقی (True Detective) و خاندان اژدها (House of the Dragon) خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به لطف مجموعه‌هایی مانند The Walking Dead: The Ones Who Live، Mr. and Mrs. Smith و Daredevil: Born Again، ما سال آینده را با انبوهی از سریال های برتر 2024 سپری خواهیم کرد.

بهترین سریال های 2024

در ادامه لیستی از بهترین سریال های 2024 را می‌بینید. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های 2024
بهترین سریال های 2024

 با پیشرفت تکنولوژی و انقلاب سرویس استریمینگ، به تعداد سریال‌هایی که به صورت تک فصلی (مینی‌سریال) و یا چند فصلی ساخته می‌شوند، افزوده شده و مردم می‌توانند سالانه، در هر ژانری، نمایش‌های فوق‌العاده‌ای را تماشا کنند. بهترین سریال های سال 2024 ، تا چند ماه آینده منتشر خواهند شد و باید دید که تا چه اندازه جذابیت سال‌های گذشته را حفظ می‌کنند.

بهترین سریال های ترسناک

مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده‌اند (The Walking Dead: The Ones Who Live)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: اندرو لینکلن، دایانا گوریا، پولیانا مک‌اینتاش
  • شبکه: AMC
  • تاریخ انتشار: 25 فوریه (6 اسفند 1402)

The Walking Dead: The Ones Who Live یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی پساآخرالزمانی است که «اسکات ام گیمپل» و «دانای گوریرا» برای شبکه AMC ساخته‌اند و سال آینده منتشر خواهند کرد. این مجموعه، پس از پایان سریال اصلی The Walking Dead اتفاق می‌افتد و «اندرو لینکلن»، «دانای گوریرا» و «پولیانا مک‌اینتاش» نقش‌های خود را تکرار خواهند کرد.

سریال The Ones Who Live ششمین اسپین‌آف و به طور کلی هفتمین مجموعه تلویزیونی کمیک‌های محبوب و پرطرفدار The Walking Dead خواهد بود که سال 2024 منتشر می‌شود. به گفته برخی از کارشناسان دنیای سینما و تلویزیون، اگر این سریال مانند نسخه اصلی خود پیش برود، می‌تواند به عنوان بهترین سریال 2024 شناخته شود.

از جانب فصل 3 (From Season 3)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: هانا چرامی، هارولد پرینو، اوری کنراد
  • شبکه: MGM+
  • تاریخ انتشار: نامشخص

فصل سوم سریال From، بدون شک یکی از بهترین سریال های مورد انتظار 2024 به‌شمار می‌رود که در دو سال گذشته، طرفداران زیادی را به دست آورده است. From، یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و ترسناک آمریکایی است که نخستین قسمت آن در سال 2020 پخش شد و پس از گذشت یک فصل، توجه منتقدان و طرفداران دنیای سینما و تلویزیون را به خودش جلب کرد.

داستان پازل‌محور و رازآلود سریال From، باعث می‌شود تا بیننده همواره به دنبال دیدن قسمت جدید آن برود و همین‌امر کمک می‌کند تا این اثر به عنوان یکی از بهترین سریال ها در سال 2024 تبدیل شود. فصل دوم این سریال، در موقعیتی هیجان‌انگیز به اتمام رسید و تمام طرفداران را منتظر فصل آینده نگه داشت. پس از اینکه اعلام شد این مجموعه تلویزیونی در سال آینده منتشر می‌شود، طرفداران به آن لقب بهترین سریال 2024 را دادند.

بهترین سریال های اکشن

اربابان آسمان (Masters of the Air)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: آستین باتلر، لائورن مک‌کوئین، ساوئر اسپیلبرگ
  • شبکه: Apple TV+
  • تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402)

این مجموعه که یکی از بهترین سریال های 2024 است، بر اساس کتاب «دونالد ال میلر» ساخته شده و داستان واقعی یک گروه بمب‌افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. سریال مورد انتظار 2024 Masters of the Air را می‌توان به عنوان ادامه‌ای برای سریال‌های Band of Brothers و The Pacific توصیف کرد. «تام هنکس» و «استیون اسپیلبرگ»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این سریال حضور دارند. این مینی‌سریال، شامل 9 قسمت است و قسمت پایانی آن در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) از همین شبکه پخش می‌شود.

با توجه به حضور بازیگرانی همچون «آستین باتلر»، «کلوم ترنر»، «بری کیوگن»، «آنتونی بویل»، «نیت مان»، «راف لا»، «شوتی گتوا»، «جیمز ماری»، «تامی جسوپ»، «کای آلکساندر»، «فردی کارتر»، «نیکولای کینسکی»، «آدام لانگ»، «جردن کولسن»، «فیون اوشی»، «لاری دیویدسون»، «فرانسیس لاوهال»، «ادوارد اشلی»، «کیرون مور» Masters of the Air را می‌توان به عنوان یکی از سریال های جدید 2024 که می‌تواند موفقیت زیادی کسب کند معرفی نمود.

آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: دالاس جیمز لیو، یان اوسلی، کیاونتیو
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: 22 فوریه 2024 (3 اسفند 1402)

آواتار: آخرین بادافزار” (Avatar: The Last Airbender) یکی از سریال های جدید 2024 است که می‌تواند برای طرفداران دنیای دو بعدی انیمه نیز جذاب باشد. داستان سریال، در دنیای جنگ‌زده آسیایی و بومی آمریکایی الهام گرفته شده که در آن افراد خاصی می‌توانند یکی از چهار عنصر کلاسیک (آب، خاک، آتش یا هوا) را به دست بیاورند. در نسخه لایواکشن این سریال، «پاول سان هیونگ» نقش «ژنرال ایرو» را ایفا می‌کند. سرویس استریم نتفلیکس نیز تأیید کرد که سه انیمیشن دیگر از این فرنچایز در حال ساخت هستند.

فال‌اوت (Fallout)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: الا پورنل، اران موتن، واتون گوگینس
  • شبکه: Amazon Prime Video
  • تاریخ انتشار: 12 اپریل 2024 (23 فروردین 1403)

یکی دیگر از بهترین سریال های سال 2024 ، مجموعه تلویزیونی Fallout به‌شمار می‌رود که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است. فرانچایز فال‌اوت (Fallout)، جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود که در دهه 90 میلادی توسط «تیم کین» راه‌اندازی و سپس توسعه آن به شرکت «بتسدا» (Bethesda) واگذار شد.

این فرانچایز، تاکنون چندین نسخه اصلی و فرعی از بازی Fallout را تولید و منتشر کرده و به دلیل محبوبیت گسترده‌ای که دارد، کمپانی آمازون تصمیم گرفت با سرمایه‌گذاری بالا، سریالی مبتنی بر این فرانچایز را تولید کند. تهیه‌کنندگی «جاناتان نولان» در سریال Fallout، این اثر را به یکی از مورد انتظارترین سریال های 2024 تبدیل کرده است.

پسران (The Boys)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: آنتونی استار، کارل اوبرن، جک کوئید
  • شبکه: Amazon Prime Video
  • تاریخ انتشار: نامشخص

تابستان 2022، سال خوبی برای طرفداران سریال‌های اکشن بود. فصل سوم سریال The Boys، یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه آمازون به‌شمار می‌رفت که در سال 2022 اکران شد و با تمام عناصر یک اثر اکشن خوب، برابری کرد. این سریال، دقیقاً پس از پخش فصل سوم برای فصل 4 تمدید شد. سازندگان و مدیران شبکه آمازون، فصل چهارم را برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

داستان سریال The Boys، درباره گروهی از افراد عادی است که تصمیم می‌گیرند به طور مخفیانه، به مقابله با تجاوزات و فساد ابرقهرمانان بپردازند. آن‌ها با استفاده از تکنولوژی و منابع آزمایشی، می‌کوشند تا این قهرمانان را متوقف کرده و از آن‌ها انتقام بگیرند.

The Boys یک سریال تیره و غم‌انگیز است که علاوه بر عناصر اکشن و هیجانی، به صورت طنزآلود، موضوعاتی مانند قدرت، فساد، رسانه و سیاست را مورد بررسی قرار می‌دهد. تمام این عناصر، باعث می‌شوند تا فصل 4 این مجموعه تلویزیونی، به عنوان یکی از سریال های برتر 2024 شناخته شود.

بهترین سریال های ابرقهرمانی

اکو (Echo)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: الاکوئا کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دونوفریو
  • شبکه: Disney+
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024 (دی/ بهمن 1402)

یکی از جدیدترین سریال های 2024 Echo نام دارد که محصول مشترک مارول و دیزنی است. مینی‌سریال اِکو، اولین مجموعه تلویزیونی مارول است که تمامی قسمت‌های آن به صورت همزمان منتشر می‌شود.

اخیراً، مارول دومین تریلر این سریال را منتشر کرد که نگاهی کوتاه به شخصیت دردویل می‌اندازد. حضور شخصیت دردویل با بازی «چارلی کاکس»، این نمایش را به یکی از بهترین سریال های 2024 تبدیل می‌کند. در تریلر جدیدی که از این سریال به انتشار رسید، صحنه‌های خشنی به نمایش گذاشته شده‌اند؛ به همین دلیل، برای این مینی‌سریال رده سنی تی‌وی-ام‌ای (TV-MA) تعیین شده است. سریال اکو، حول محور شخصیتی به اسم «مایا لوپز» (با بازی الاکا کاکس) می‌چرخد که نخستین‌بار در سریال Hawkeye معرفی شده بود.

پنگوئن (The Penguin)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: کالین فارل، کلانکی براون، کریستین میلوتی
  • شبکه: Max
  • تاریخ انتشار: نامشخص

یکی از بهترین سریال های مورد انتظار 2024 که تاریخ انتشار آن به دلیل اعتصابات نویسندگان عقب افتاد و تاکنون نیز مشخص نشده، پنگوئن (The Penguin) است. سریال پنگوئن که در دنیای سینمایی بتمن 2022 اتفاق می‌افتد، تمرکز خود را روی گذشته شخصیت «آسوالد کابلپات» (پنگوئن) قرار می‌دهد و به جای تصویرسازی او به عنوان یک شرور، نحوه تبدیل شدن او به یکی از دشمنان بی رحم و خونسرد «بتمن» را بیان می‌کند.

این مجموعه تلوزیونی، قرار است اواخر سال 2024 از سرویس استریم «مکس» (Max) پخش شود و هشت قسمت خواهد داشت. حضور «کالین فارل» و «کریستین میلوتی»، این سریال را به یکی از بهترین سریال های 2024 تبدیل کرده است.

دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: چارلی کاکس، جان برنتال، ساندرین هولت
  • شبکه: Disney+
  • تاریخ انتشار: نامشخص

Daredevil: Born Again یکی از بهترین سریال ها در سال 2024 به‌شمار می‌رود که برای سرویس استریم «دیزنی+» و بر اساس شخصیت Daredevil ساخته شده و قرار است بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد.

این سریال، تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد و دومین نمایشی است که با محوریت شخصیت «دردویل» (پس از Daredevil (2015-2018)) پیش می‌رود. بازگشت «چارلی کاکس» به عنوان شخصیت اصلی در این مجموعه، دردویل: تولد دوباره را به یکی از بهترین سریال های 2024 تبدیل می‌کند. تاکنون اطلاعات دقیق و رسمی از سمت مارول برای پخش فصل اول این سریال منتشر نشده؛ اما خبرها حاکی از آن است که این Daredevil: Born Again زمستان سال آینده از «دیزنی+» پخش می‌شود.

بهترین سریال های درام

کارآگاه حقیقی: کشور شب (True Detective: Night Country)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: کالی ریس، جودی فاستر، فیونا شاو
  • شبکه: HBO
  • تاریخ انتشار: 14 ژانویه 2024 (24 دی 1402)

اگر به صورت حرفه‌ای سریال‌های تلوزیونی را دنبال کرده باشید، باید نام سریال True Detective برای شما آشنا به‌نظر برسد. نمایش آنتولوژی شبکه HBO، با فصل چهارم خود به صفحه نمایش طرفداران دنیای جنایی قدم می‌گذارد.

هر فصل این سریال، داستان متفاوتی دارد و این فصل نیز درباره زمانی است که شبی طولانی در آلاسکا فرا می‌رسد. در این دوره، هشت مرد که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال «تسالال» را اداره می‌کنند، بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. کارآگاه «لیز دانورز» و «اوانجلین ناوارو»، برای حل این پرونده به آن منطقه اعزام شده و یک ماجراجویی جدید به راه می‌اندازند.

هنرنمایی بازیگرانی همچون «جودی فاستر»، «کالی ریس» «فیونا شاو»، «فین بنت»، «ایزابلا استار لابلانک»، «آکا نیویانا»، «آنا لمبه»، «جوئل دی مونتگراند»، «کریستوفر اکلستون» و «جان هاکس»، فصل چهارم این مجموعه تلوزیونی محبوب را به یکی از بهترین سریال های 2024 تبدیل می‌کند.

شوگون (Shogun)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: آنا ساوای، هیرویوکی سانادا، کوزمو جرویس
  • شبکه: Hulu, FX
  • تاریخ انتشار: 28 فوریه 2024 (8 اسفند 1402)

سریال مورد انتظار 2024 شوگون، یک مینی‌سریال ژاپنی به‌شمار می‌رود که بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده قرار است از پلتفرم‌های Hulu و FX نمایش داده شود. داستان سریال Shogun، در سال 1600، در کشور ژاپن رخ می‌دهد و «هیرویوکی سانادا» نقش «لرد یوشی توراناگا» را بازی می‌کند. او در مقابل شورای نواب قرار دارد که با او متحد شده‌اند و برای بقا باید با آن‌ها مبارزه کنند.

در طول داستان، یک کشتی اروپایی مرموز و یک کشتی‌ران انگلیسی به نام «جان بلک‌ثورن»، به سواحل نزدیک یک دهکده می‌رسد. این کشتی دارای اسرار مهمی است و می‌تواند موازنه قدرت را به خطر بیندازد. سریال شوگون، می‌تواند با داستان اقتباسی جذاب خودش، به بهترین سریال 2024 تبدیل شود.

مهاجر (Expats)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: نیکول کیدمن، برایان تی، جی یانگ یو
  • شبکه: Amazon Prime Video
  • تاریخ انتشار: 28 فوریه 2024 (8 اسفند 1402)

مینی‌سریال درام مهاجر، بر اساس رمانی به همین نام اقتباس شده است. این مجموعه توسط پروژه هنگ کنگ، که از سال 2018 زیرمجموعه کمپانی “آمازون” است، ساخته می‌شود. این مجموعه، به عنوان یکی از آثار انحصاری استودیوی آمازون شناخته می‌شود و هر شش قسمت آن هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهند شد. در این سریال، بازیگرانی همچون «نیکول کیدمن»، «جی یونگ یو»، «جک هیوستون»، «سارایو بلو»، «برایان تی» و «فلورا چان» نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال در سال 2014، در کشور هنگ کنگ رخ می‌دهد و در مورد سه زن آمریکایی به نام‌های «مارگارت»، «هیلاری» و «مرسی» است که باید با مشکلات زندگی و تجربه یک تراژدی ناگهانی در خانواده‌شان روبرو شوند.

گریسلدا (Griselda)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: سوفیا ورگارا، مارتین رودریگز، رزا اوچوآ
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1402)

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 که محصول مشترک کشورهای آمریکا و مکزیک است و زندگینامه «گریزلدا برانکو» را نشان می‌دهد، Griselda نام دارد. این سریال شش قسمتی، داستان واقعی «گریزلدا بلانکو»، سلطان مواد مخدر کلمبیایی (معروف به مادرخوانده کوکائین) را روایت می‌کند که در میامی یک عملیات مواد مخدر را نظارت می‌‎کرد.

در این سریال، بازیگرانی همچون «سوفیا ورگارا»، «مارتین رودریگز»، «رزا اوچوآ»، «آلبرتو گوئرا»، «ونسا فرلیتو»، «آلبرتو امان»، «کریستین تاپان»، «دیگو تروخیلو»، «پائولینا داویلا»، «پاور گابریل اسلویر»، «خوزه زونیگا»، «جولیانا آیدن مارتینز» و «مارتین رودریگز» نقش‌آفرینی می‌کنند.

بریجرتون فصل 3 (Bridgerton Season 3)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: رژ-ژان پیج، فیبی داینور، جاناتان بیلی
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: 16 می 2024 (26 اردیبهشت 1403)

فصل 4 و نهایی سریال Bridgerton، یکی از بهترین سریال های 2024 است که در تاریخ 16 می 2024 (26 اردیبهشت 1403) از شبکه «نتفلیکس» پخش می‌شود. این سریال، یک مجموعه درام ، عاشقانه است که قرن نوزدهم کشور انگلستان را نشان می‌دهد.

این سریال، براساس مجموعه کتاب‌های هم‌نام، نوشته «جولیا کوین» (Julia Quinn) ساخته شده و سازندگان سریال، «شوندا رایمز» (Shonda Rhimes) و «کریس وندربیلت» (Chris Van Dusen) هستند.

سریال مورد انتظار 2024 Bridgerton، درباره زندگی اعضای خانواده بریجرتون و دیگر خانواده‌های مرموز و اشرافی در لندن است. سریال به بررسی داستان عشق، روابط اجتماعی، رقابت‌ها و رازهای پنهان این خانواده‌ها می‌پردازد. هر قسمت سریال، بازی‌های اجتماعی، تنش‌ها، رمانتیسم و رقص‌های مجلل را به تصویر می‌کشد.

بهترین سریال های علمی تخیلی و فانتزی

خاندان اژدها فصل 2 (House of the Dragon Season 2)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: اما دارسی، مت اسمیت، اولیویا کوک
  • شبکه: HBO
  • تاریخ انتشار: نامشخص

فصل دوم سریال خاندان اژدها، یکی دیگر از بهترین سریال های 2024 است که ادامه ماجراجویی‌های خاندان تارگرین را به نمایش خواهد گذاشت. سریال House of the Dragon، مجموعه درام و فانتزی است که سال گذشته بر پایه رمان نغمه آتش و خون (Fire & Blood) نوشته «جورج آر.آر.مارتین» (George R.R. Martin) ساخته شد. این سریال، به رویدادهای پیش از سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) می‌پردازد و نحوه به قدرت رسیدن خاندان تارگرین را روایت می‌کند.

اگر در فصل دوم این سریال، نبرد رقص اژدهایان نمایش گذاشته شود، می‌تواند این فصل را به بهترین سریال 2024 تبدیل کند. House of the Dragon توسط شبکه HBO تولید شده و به‌عنوان یکی از سریال‌های پربودجه و موردانتظار سال آینده محسوب می‌شود.

اکلایت (The Acolyte)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: دفنه کین، لی جونگ جائه، آماندا استلنبرگ
  • شبکه: Disney+
  • تاریخ انتشار: نامشخص

The Acolyte، یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط «لزلی هدلند» ساخته شده و داستانی را در دنیای جنگ ستارگان روایت می‌کند. این سریال در پایان دوره جمهوری‌گرایان و قبل از رویدادهای فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان رخ می‌دهد.

این سریال هشت قسمتی، قرار است در سال 2024 از دیزنی پلاس منتشر شود. داستان The Acolyte، در پایان دوران جمهوری عالی و در دنیایی از رازهای پنهان و قدرت‌های تاریک در حال ظهور (تقریباً 100 سال پیش از جنگ ستارگان: اپیزود اول – تهدید شبح 1999) می‌گذرد. با توجه به طرفداران زیادی که این فرانچایز در دنیا دارد، The Acolyte می‌تواند به یکی از بهترین سریال های 2024 تبدیل شود.

آرکین فصل دوم (Arcane Season 2)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: الا پورنل، هیلی استنفیلد، کیتی لینگ
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: نوامبر 2024 (آبان/آذر 1403)

سریال آرکین، با انتشار فصل اول، توانست طرفداران زیادی به‌دست بیاورد. این سریال انیمیشنی که در دنیای بازی ویدئویی لیگ افسانه‌ها (League of Legends) رخ می‌دهد، با استفاده از داستان معرکه و شخصیت‌پردازی‌های قوی، یکی از بهترین مجموعه‌های انیمیشنی نتفلیکس به‌شمار می‌رود.

داستان این سریال، در شهر پیلتوفت رخ می‌دهد و روایت‌گر ماجراهای دو قهرمان به نام‌های «وی» (Vi) و «جینکس» (Jinx) است. این دو خواهر، به دلیل خلافکاری‌ها و تضادهای شخصیتی خود، در یک شهر به ویرانی کشیده و با مشکلات و تحولات پیچیده مواجه می‌شوند. سریال به بررسی روابط بین این دو قهرمان و تأثیر آن‌ها روی شهر و دیگر شخصیت‌ها می‌پردازد. فصل ابتدایی آرکین با استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران بازی و همچنین انتقادات مثبت از سمت منتقدان روبرو شد.

ونزدی فصل 2 (Wednesday Season 2)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: جنا اورتگا، اما مایرز، کریستینا ریچی
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: نامشخص

ونزدی (Wednesday)، سریالی آمریکایی است که در سال 2021 بر پایه شخصیت «ونزدی آدامز» (Wednesday Addams) از خانواده آدامز، توسط «تیم برتون» ساخته شد. فصل ابتدایی این سریال، به بررسی ماجراجویی‌های این شخصیت می‌پردازد که در دنیایی پر از عجیب و غریبی قرار دارد. او با موجودات تاریک، رازهای خانوادگی و مشکلات روزمره دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

به تازگی، اخباری مبنی بر انتشار فصل دوم این سریال منتشر شد که گویا در سال 2024 منتشر می‌شود. هنوز اخبار رسمی از نحوه داستان‌سرایی و تاریخ پخش ونزدی مشخص نشده؛ اما انتظار می‌رود که نتفلیکس فصل دوم مورد انتظارترین سریال 2024 خود را در پاییز سال آینده منتشر کند.

بهترین سریال های کمدی

آقا و خانوم اسمیت (Mr. and Mrs. Smith)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: مایا ارسکین، دونالد گلوور، پائول دانو
  • شبکه: Amazon Prime Video
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)

Mr. and Mrs. Smith یکی دیگر از بهترین سریال های سال 2024 است که داستان دو فرد به نام‌های «جان» و «جین اسمیت» پس از پذیرش فرصت کار به عنوان جاسوس در یک آژانس مخفی را نشان می‌دهد.

خالق سریال، «فیبی والر-بریج»، قرار بود نقش «جین اسمیت» را بازی کند و همچنین یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال باشد؛ اما به دلایلی که به اختلاف نظر هنری اشاره شده، از پروژه کنار گذاشته شد و «دونالد گلاور» خلاق جای او را در سریال پر کرده است.

«پرایم ویدیو»، اخیراً با انتشار تصاویر جدید این سریال اعلام کرد که Mr. and Mrs. Smith هشت قسمت دارد و در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. این سریال، بازسازی فیلمی به همین نام با بازی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» است که در سال 2005 منتشر شده بود.

گریمزبورگ (Grimsburg)

بهترین سریال های 2024

  • بازیگران: جان هام، ارین هیس، گرگ چان
  • شبکه: Netflix
  • تاریخ انتشار: 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402)

گریمزبورگ یک مجموعه کمدی آمریکایی است که توسط «کاتلان مک کللند» (Catlan McClelland) و «متیو شلیسل» (Matthew Schlissel) برای شرکت «فاکس» (FOX) ساخته شده و قرار است در تاریخ 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402) پخش شود. این سریال، در اکتبر 2022، پیش از پخش آن در ژانویه 2024، برای فصل دوم تمدید شد.

چند سالی است که انیمیشن‌های کمدی به سبک سیتکام، در تلویزیون با استقبال شدیدی مواجه می‌شوند و همچنین مجموعه تلویزیونی Grimsburg می‌تواند جزء بهترین سریال های 2024 قرار بگیرد.

سوالات متداول

در ماه اول سال 2024 چه سریال‌هایی پخش می‌شوند؟

سریال‌های Mr. and Mrs. Smith، Griselda، Echo و Masters of the Air در بهمن ماه سال 2024 پخش می‌شوند.

آیا تاریخ دقیق انتشار سریال خاندان اژدها مشخص است؟

خیر. شبکه HBO هنوز تاریخ رسمی دقیقی برای انتشار این سریال مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های 2024 چه بود؟ شما منتظر کدام سریال هستید؟ به‌نظر شما دیگر چه نمایش‌های مورد انتظاری می‌توانند جزء بهترین سریال های 2024 باشند؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را از تماشای سریال‌های مختلف با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *