تیزر فیلم ترسناک Return to Silent Hill منتشر شد

نخستین تیزر فیلم Return to Silent Hill منتشر شد و همانطور که در تیزر مشخص است، این فیلم به شدت از بازی سایلنت هیل 2، الهام گرفت.

پیش از این، در جریان استریمِ ویژه‌ای که برای این فرنچایز در تاریخ 30 مه 2024 (10 خرداد 1403) برگزار شد، بخش‌های کوتاهی از فیلم بازگشت به سایلنت هیل نمایش داده شده بود که اولین نگاه به «جرمی ایروین» در نقش «جیمز ساندرلند» را به طرفداران ارائه می‌کرد. حال، تیزر این فیلم منتشر شده و صحنه‌های بیشتری از اقتباس این بازی ویدیویی را به نمایش می‌گذارد.

طرفداران بازی سایلنت هیل 2 شخصیت‌ها و مکان‌های به تصویر کشیده شده در ویدیو را به رسمیت خواهند شناخت، چرا که به نظر می‌رسد بازگشت به سایلنت هیل اقتباسی بسیار وفادار به بازی نمادین است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فیلم ترسناک Return to Silent Hill منتشر شد

«کریستوف گان»، کارگردان فیلم، در مورد تفاوت این اثر جدید با فیلمی که در سال 2006 کارگردانی کرده بود، چنین گفت:

این فیلم سطحی از احساسات را به وحشت اضافه می‌کند و قطعا به همین دلیل، وحشت آزار دهنده‌تر و دلهره‌آورتر می‌شود. به نظر من فیلم اول سفری حماسی در وحشت بود. این فیلم اما بیشتر شبیه شیرجه‌ای عمیق به درون وحشت روانشناختی است.

«گان»، سال گذشته فیلمنامه این اثر را به همراه «ساندرا وو-آن» و «ویل اشنایدر» نوشت. در این فیلم، «هانا امیلی اندرسون» در نقش «مری»، کسی که «جیمز» به دنبال او به سایلنت هیل می‌رود، ایفای نقش می‌کند.

این یک بازخوانی کاملاً جدید از مجموعه فیلم‌ها به شمار می‌رود و ارتباط مستقیمی با آثار قبلی ندارد. «گان» کارگردانی فیلم سال 2006 را برعهده داشت؛ اما برای دنباله آن در سال 2012، یعنی فیلم سایلنت هیل Silent Hill: Revelation، بازنگشت.

از آن زمان تاکنون، هیچ اقتباس سینمایی دیگری از این سری مجموعه بازی ساخته نشده است.

اخیراً اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی موفقیت‌های بیشتری کسب کرده‌اند و به نظر می‌رسد بخش کلیدی این استراتژی، وفادار ساختن آن‌ها تا حد امکان به منبع اصلی باشد. در حالی که طرفداران در ابتدا فیلم سونیک خارپشت را پس از اولین تریلر آن که با طراحی عجیب شخصیت اصلی همراه بود، مورد انتقاد قرار دادند، بازطراحی انجام‌شده شباهت بیشتری به بازی‌ها پیدا کرد و در نتیجه مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

سایر اقتباس‌های اخیر مانند فیلم برادران سوپر ماریو، آخرین بازمانده از ما و فال‌اوت نیز به دلیل وفاداری بسیار به منبع اصلی مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر Return to Silent Hill چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *