ماهرشالا علی به فیلم دنیای ژوراسیک 4 پیوست

فیلم دنیای ژوراسیک 4 (Jurassic World 4) یکی از آثار در حال ساخت هالیوود است که به تازگی اعلام شد ماهرشالا علی در این پروژه حضور خواهد داشت.

«ماهرشالا علی»، بازیگر برنده اسکار، به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 4 پیوست. پیش از این حضور «اسکارلت جوهانسن»، «روپرت فرند»، «جاناتان بیلی» و «مانوئل گارسیا رولفو» در این فیلم قطعی شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ماهرشالا علی در فیلم دنیای ژوراسیک 4

«گرث ادواردز» کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «دیوید کپ» بر عهده خواهد داشت. «استیون اسپیلبرگ» به همراه «فرانک مارشال» و «پاتریک کرولی» از کمپانی «امبلین اینترتینمنت» تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. فیلمبرداری این اثر اواسط ژوئیه در لندن آغاز می‌شود و در تاریخ 2 ژوئیه 2025 (11 تیر 1404) روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم دنیای ژوراسیک 4

«علی» که برای فیلم‌های کتاب سبز و مهتاب برنده جایزه اسکار شده، به تازگی نقش شخصیت «بلید» را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است. او همچنین در فیلم دنیا را پشت سر بگذار به کارگردانی «سم اسماعیل» برای «نتفلیکس» بازی کرده است.

قسمت قبلی دنیای ژوراسیک بازخورد خوبی از منتقدان و بینندگان دریافت نکرد، و باید ببینیم در فیلم چهارم می‌تواند اشتباهات قبلی را جبران کند یا خبر. پیوستن «علی» به این پروژه، هیجان برای تماشای دنیای ژوراسیک 4 را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی «ماهرشالا علی» در دنیای ژوراسیک 4 چیست؟ به نظر شما فیلم خوبی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *