دو تن از عوامل سریال رویای نیمه شب سر صحنه فیلمبرداری غرق شدند

دو روز گذشته هشتم خرداد، دو تن از دستیاران صحنه، «علی شیروانی» و «وحید یوسفی»، در حین فیلمبرداری سریال رویای نیمه شب در منطقه رود بهمن شیر آبادان فوت شدند.

«سعید سعدی»، تهیه‌کننده این سریال، با ناراحتی و تأثر، این حادثه تلخ را به اطلاع عموم رساند. او افزود که پس از وقوع این حادثه و با اعلام به پلیس و خدمات اورژانسی، با کمک نیروهای امدادی، هلال احمر و نیروهای پلیس، توانستند پیکرهای غریق شده را از رود بیرون بیاورند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دو تن از عوامل سریال رویای نیمه شب سر صحنه فیلمبرداری غرق شدند

«سعید سعدی» با اظهار تأسف اعلام کرد که در حال حاضر به پیگیری وضعیت زنده‌یاد «یوسفی» و «شیروانی»، دو تن از اعضای ارزشمند این تیم، هستند و متاسفانه نمی‌تواند جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کند.

در پایان، او اعلام کرد که فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی رویای نیمه شب به احترام این دو عضو ارزشمند که در این حادثه جان خود را از دست دادند، موقتاً متوقف شد.

سریال رویای نیمه شب

این سریال با کارگردانی «حسن آخوندپور»، اقتباسی آزاد از رمان رویای نیمه شب نوشته «مظفر سالاری» است. در این سریال بازیگرانی همچون «بهاره افشاری»، «نادر سلیمانی»، «پیام احمدی‌نیا»، «روزبه حصاری»، «نسیم ادبی»، «سوگل طهماسبی»، «سعید شریف» و دیگران حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال رویای نیمه شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *