نخستین تصویر از فصل دوم سریال One Piece منتشر شد

تصویری از فصل دوم سریال One Piece (وان پیس) منتشر شده که برای طرفداران مانگا و انیمه لحظه‌ای خاص و خاطره‌انگیز را تداعی می‌کند.

انیمه و مانگا One Piece بدون شک جزو محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار در تاریخ این مدیوم‌ها به حساب می‌آیند. محبوبیت فوق‌العاده این اثر، نتفلیکس را به این فکر انداخت که نسخه‌ای لایو اکشن و پرهزینه از آن را تولید کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصویر از فصل دوم سریال One Piece منتشر شد

فصل اول این سریال لایو اکشن در سال 2023 به انتشار رسید و برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها، با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان روبرو شد و به طرز چشمگیری رکوردهای مهمی را در سرویس استریم نتفلیکس جابجا کرد.

در تصویر منتشر شده، یک کشتی دزد دریایی بسیار بزرگ دیده می‌شود که طرفداران مانگا و انیمه به خوبی آن را می‌شناسند. این کشتی متعلق به گروهی از دزدان دریایی مرده به نام Rumbar Pirates است و به نظر می‌رسد «مانکی دی. لوفی» و دوستانش در ماجراجویی‌های جدیدشان با این گروه روبرو خواهند شد. تصویر منتشر شده نشان از شباهت بالای این کشتی به نسخه‌ی مانگا و انیمه دارد.

فصل دوم سریال One Piece

Rumbar Pirates از سرزمین غرب آبی آمده‌اند و در جریان رویارویی با مثلث فلوریان با سرنوشت نهایی خود روبرو شدند. اکنون این گروه با کشتی‌ای که ظاهری همچون ارواح دارد، در دنیای وان پیس به ماجراجویی می‌پردازند و عکس پخش شده نشان‌دهنده حضورشان در فصل دوم است.

در حال حاضر نتفلیکس تاریخ پخشی برای فصل دوم سریال وان پیس اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که در سال 2025 «لوفی» و دوستانش به تلویزیون بازگردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال One Piece چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *